  • 51. Data: 2011-08-10 22:16:31
    Temat: Re: Piękne Pomysły Polskiej Policji ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 18:01:08 +0200, DoQ napisał(a):
    > Tak. Jak się bydło nauczy i policja nie da rady zatrzymywać w ilościach
    > hurtowych nietrzeźwych (ponad 0,5promila - przypominam) to może podniosą
    > limit.

    Raczej bym liczyl na przepelnienie wiezien, ale to zalatwia wyzszymi
    grzywnami :-)

    > PS: ja piję zimne piwko w upalny dzień, Tobie ktoś zabrania? :)

    No ten, jak mu tam - Kodeks Drogowy :-)

    P.S. Wlasnie sobie przypomnialem jak to jest w USA - tam widac bydlo pic
    nie umialo, a teraz to nawet nieprowadzacy pasazer nie moze sobie piwka w
    samochodzie wypic w upalny dzien. A upaly u nich bywaja zabojcze.

    J.

  • 52. Data: 2011-08-10 22:36:48
    Od: k...@o...pl

    > Ktoś widział na świecie takie łapanki?

    Owszem. Nawet lepsze.
    Droga 3 pasmowa. Czerwone swiatlo. Za skrzyzowaniem stoi ze 20 policjantow.
    Zapala sie zielone. Samochody jadace na wprost po przejechaniu skrzyzowania
    kierowane sa na prawy pas i ustawiaja sie jeden za drugim, trwa to tak dlugo,
    az pas na wyznaczonym odcinku (ja widzialem jakies 100m) sie zapelni. Reszta
    wozow jest puszczana wolno. Policjanci kontroluja trzezwosc, jak kto podpadnie
    to kipisz w aucie robia w poszukiwaniu dragow czy broni albo fantow z jumy.
    Rzecz dziala sie w sobotnie pozne popoludnie w Berlinie. Podobno standard.
    kapec

  • 53. Data: 2011-08-10 23:12:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-08-2011 19:03, Axel pisze:

    > 6 piw to 3l (taki Heineken, jaki wlasnie spozywam pod cygaro :-), ma 5%
    > alkoholu), czyli 150ml czystego alkoholu. 0,5l wodki to ponad 200ml
    > czystego alkoholu, czyli o 1/3 wiecej niz w 6 piwach. Biorac pod uwage

    Popraw mnie :) Litr wódki to 400ml czystego alkoholu. Połowa tego to
    200ml. Przeciętne piwo to bliżej 5,6% czyli jakieś 170ml. Tak więc nadal
    uważam, że pół litra wódki to blisko 6 przeciętnych 0,5lirowych butelek
    piwa ;)

    > zdecydowanie mocniej nerki pracuje, jak chyba wiesz :-P Z wlasnych
    > doswiadczen - zdecydowanie bardziej jestem pijany po pol litra wodki,
    > niz po 6 piwach. I to samo pokazuje alkomat.

    No widzisz. A u mnie jest odwrotnie. Moja wątroba szybciej strawi czysty
    alkohol niż w "kolorowych" trunkach po których się męczę :)
    Niejeden lekarz potwierdzi, że organizm jednak lepiej da sobie radę z
    czystym alkoholem ;)

    > Zdrowie wyszkowskich policjantow, ktorzy na teze baby, ze ja na pewno za
    > szybko jechalem odparli, ze moglem jechac i 300, ale ona ma obowiazek
    > patrzec w lusterko przed otwarciem drzwi (nie jechalem wiecej niz
    > 40km/h) :-P

    Nie taki wilk straszny ;) A łapę jej urwałeś?;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 54. Data: 2011-08-11 11:56:01
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.08.2011 22:16, J.F. pisze:

    > No ten, jak mu tam - Kodeks Drogowy :-)

    Formalnie rzecz biorąc, to PoRD i KK nie czepiają się picia - tylko jego
    obecności w krwi.

    Swoją szosą czy istnieje jakaś biochemiczna możliwość
    wyłączenia/ograniczenia wchłaniania alkoholu w układzie trawiennym?

  • 55. Data: 2011-08-11 12:21:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 11:56:01 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > Formalnie rzecz biorąc, to PoRD i KK nie czepiają się picia - tylko jego
    > obecności w krwi.

    Oraz w powietrzu.

    > Swoją szosą czy istnieje jakaś biochemiczna możliwość
    > wyłączenia/ograniczenia wchłaniania alkoholu w układzie trawiennym?

    No w zasadzie jest piwo "bez"alkoholowe ..

    J.

  • 56. Data: 2011-08-11 13:14:54
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-08-10 17:37, DoQ pisze:

    > Teraz zasada jest prosta - piłeś nie jedziesz.

    Prosta i słuszna.
    Równie słuszna jak:
    - jesteś wkurzony (odrobinkę), nie jedziesz
    - masz katar, nie jedziesz
    - jesteś zmęczony po pracy, nie jedziesz
    - boli cię ząb, nie jedziesz
    - martwisz się bo matka chora w szpitalu, nie jedziesz
    - straciłeś pracę, nie jedziesz
    - spieszy ci się, oczywiście - nie jedziesz
    - szukasz kibelka, nie jedziesz (na piechotkę se szukaj!)
    - skończyłeś 60 lat, w ogóle oddaj prawko...
    itp, itd

    Wszystko to są sytuacje, które mogą mieć taki sam wpływ na prowadzenie jak bycie
    pod wpływem, według obecnych norm. Żeby nie powiedzieć, że większy.
    Ja jestem za sankcjami za alkohol dopiero od poziomu, przy którym jego
    wpływ wyraźnie wybija się ponad efekty takiego "szumu tła". Inaczej jest
    to represja niewspółmierna do realnej szkodliwości.

  • 57. Data: 2011-08-11 21:45:04
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

> [...]
    > 200ml. Przeciętne piwo to bliżej 5,6% czyli jakieś 170ml. Tak więc nadal
    > uważam, że pół litra wódki to blisko 6 przeciętnych 0,5lirowych butelek

    Wodka czesto ma wiecej niz 40%, a wiekszosc popularnych piw to 5%, albo 5 z
    drobnymi :-P
    A nawet liczac 40 i 5,6 jak Ty, to i tak wychodzi, ze pol litra = 7 piw (po
    pojemu - 8)

    > No widzisz. A u mnie jest odwrotnie. Moja wątroba szybciej strawi czysty
    > alkohol niż w "kolorowych" trunkach po których się męczę :)

    Moja akurat najlepiej znosi tequile ;-P

    > Nie taki wilk straszny ;) A łapę jej urwałeś?;)

    Jakby otworzyla drzwi sekunde wczesniej, to kto wie, bo otworzylbym jej
    drzwi na 180st. zderzakiem (ale moze mialbym szanse na jakas reakcje). Jakby
    otworzyla drzwi sekunde pozniej, to juz za mna by bylo. A tak, to zdazyla
    otworzyc drzwi na jakies 45st. i trafila w okolice mojego przedniego slupka,
    wiec wbilem jej drzwi w nadwozie.. A droga taka, ze samochod jedzie raz na
    pol godziny :-(

    --
    Axel