  • 1. Data: 2011-08-09 20:00:34
    Temat: GD GWE Cos sie dzieje z instalacja gazowa...wylacza sie
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    jade sobie po tankowaniu dociskam gaz i przelacznik gazu
    miga/ gaz sie wylacza sygnalizuje jakby awarie

    czy to przypadkiem nie zapchane filtry, ktorych dawno nie wymienilem?

    jak nie docisne to jeszcze jakosc idzie
    gdzie w okolicach redy wejherowo podjecha na wymiane filtrow
    instalacja jakas omvl, kolektor plastikowy, listwa wtryskowa

  • 2. Data: 2011-08-09 21:35:42
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > jak nie docisne to jeszcze jakosc idzie
    > gdzie w okolicach redy wejherowo podjecha na wymiane filtrow
    > instalacja jakas omvl, kolektor plastikowy, listwa wtryskowa

    gazeo.pl i forum, bardziej zasadne imho. Ja tak mialem jak bylo ustawione za
    niskie cienienie na parowniku. Po podkreceniu (mozna samemu srubokretem)
    problem odszedl w niebyt. Filtry swoja droga warto wymieniac :)