  • 1. Data: 2011-08-09 22:36:50
    Temat: Piękne Pomysły Polskiej Policji ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Dziś rano trafiłem na patrol robiący wyrywkowe testy trzeźwości...

    W sumie nie byłoby w tym nic złego ani dziwnego, pomijając pewną
    niewygodę testowania ludzi jadących do pracy, gdyby nie jeden drobny
    szczegół...

    Mianowicie dzielny patrol ustawił się w tym miejscu:
    http://maps.google.pl/maps?q=Nadarzyn&hl=pl&ll=52.08
    2508,20.791454&spn=0.000269,0.000603&sll=52.106416,2
    1.02034&sspn=0.002155,0.004823&gl=pl&t=h&z=21

    Dokładniej - przy tej tablicy niedaleko skrzyżowania Starowiejskiej z
    Mszczonowską, dokładnie naprzeciwko zjazdu z trasy katowickiej... Młody,
    dzielny Pan Policjant stał bohatersko na środku skrzyżowania
    Mszczonowskiej z tym zjazdem i wyrywkowo zatrzymywał zjeżdżające z trasy
    katowickiej pojazdy, na dobitkę polecając im zatrzymać się na chodniku
    zaraz za skrętem w prawo z tego zjazdu w ul. Mszczonowską - tam gdzie
    widać latarnię. Obecnie jest tam przejście dla pieszych.

    Czy niektórym już kompletnie rozum odjęło?!?!

    Ciężko mi wymyślić bardziej idiotyczne miejsce na zatrzymywanie.

    PS: na dobitkę zmiana świateł do skrętu w lewo z trasy katowickiej jest
    tam bardzo krótka - w konsekwencji, mimo iż wjechałem na zielonym S-3,
    pojazdy na katowickiej zaczynały powoli ruszać zanim całkiem zjechałem z
    trasy katowickiej - gamoń wywoływał zator na zjeździe z trasy!

  • 2. Data: 2011-08-09 22:48:24
    Temat: Re: Piękne Pomysły Polskiej Policji ;)
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Aug 2011 22:36:50 +0200 osobnik zwany Andrzej Lawa
    wystukał:

    > Ave!
    >
    > Dziś rano trafiłem na patrol robiący wyrywkowe testy trzeźwości...

    chwalimy się "tysiącami" zatrzymanych "pijanych".
    Ktoś widział na świecie takie łapanki?
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-08-09 23:23:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-08-2011 22:48, masti pisze:

    > chwalimy się "tysiącami" zatrzymanych "pijanych".

    Dlaczego "pijanych" ?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2011-08-09 23:24:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Aug 2011 23:23:22 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Dlaczego "pijanych" ?

    bo w całym świecie poza ZSRR byliby trzeźwi

  • 5. Data: 2011-08-09 23:29:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-08-2011 23:24, masti pisze:

    > bo w całym świecie poza ZSRR byliby trzeźwi

    Statystyki policyjne ujmują _nietrzeźwych_ kierowców.
    Definicję _nietrzeźwości_ ujmuje art. 115 §16 K.K - jest to przeszło 0,5
    promila. Na całym świecie oprócz Polski i ZSRR można jeździć mając ponad
    0,5promila alkoholu?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-08-09 23:38:24
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "masti"

    Może najpierw zerknij http://www.ilemogewypic.pl/promile.php

  • 7. Data: 2011-08-09 23:44:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Może najpierw zerknij http://www.ilemogewypic.pl/promile.php

    Taka ciekawostka(?) jeszcze.
    W USA gdzie limity są dość liberalne, 40% śmiertelnych wypadków
    spowodowali nietrzeźwi kierowcy.
    (źródło: http://en.wikipedia.org/wiki/Drunk_driving_in_the_Un
    ited_States)

    U nas jest to nadal tylko ok 11,5%. Śmiem twierdzić, że po podniesieniu
    limitu w Polsce bardzo szybko prześcigniemy USA...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2011-08-09 23:46:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Aug 2011 23:29:55 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    owszem

  • 9. Data: 2011-08-09 23:46:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Aug 2011 23:38:24 +0200 osobnik zwany Przemysław
    Czaja wystukał:

    no i?

  • 10. Data: 2011-08-09 23:48:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-08-2011 23:46, masti pisze:

    > no i?

    No i wg. definicji polskiej nietrzeźwości, tam też przekraczasz limit.

    Pozdrawiam
    Paweł