  • Date: Tue, 09 Aug 2011 22:36:50 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Piękne Pomysły Polskiej Policji ;)

    Ave!

    Dziś rano trafiłem na patrol robiący wyrywkowe testy trzeźwości...

    W sumie nie byłoby w tym nic złego ani dziwnego, pomijając pewną
    niewygodę testowania ludzi jadących do pracy, gdyby nie jeden drobny
    szczegół...

    Mianowicie dzielny patrol ustawił się w tym miejscu:
    http://maps.google.pl/maps?q=Nadarzyn&hl=pl&ll=52.08
    2508,20.791454&spn=0.000269,0.000603&sll=52.106416,2
    1.02034&sspn=0.002155,0.004823&gl=pl&t=h&z=21

    Dokładniej - przy tej tablicy niedaleko skrzyżowania Starowiejskiej z
    Mszczonowską, dokładnie naprzeciwko zjazdu z trasy katowickiej... Młody,
    dzielny Pan Policjant stał bohatersko na środku skrzyżowania
    Mszczonowskiej z tym zjazdem i wyrywkowo zatrzymywał zjeżdżające z trasy
    katowickiej pojazdy, na dobitkę polecając im zatrzymać się na chodniku
    zaraz za skrętem w prawo z tego zjazdu w ul. Mszczonowską - tam gdzie
    widać latarnię. Obecnie jest tam przejście dla pieszych.

    Czy niektórym już kompletnie rozum odjęło?!?!

    Ciężko mi wymyślić bardziej idiotyczne miejsce na zatrzymywanie.

    PS: na dobitkę zmiana świateł do skrętu w lewo z trasy katowickiej jest
    tam bardzo krótka - w konsekwencji, mimo iż wjechałem na zielonym S-3,
    pojazdy na katowickiej zaczynały powoli ruszać zanim całkiem zjechałem z
    trasy katowickiej - gamoń wywoływał zator na zjeździe z trasy!