  • Data: 2011-08-10 18:39:26
    Temat: Re: Piękne Pomysły Polskiej Policji ;)
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:j1tsee$gl8$1@mx1.internetia.pl...
    > Tego nie wiem - to już kwestia rządu. W każdym razie zwiększanie limitu to
    > tylko naciągnanie statystyk w drugą stronę.

    To jest dokladnie taki sam problem, jak z ograniczeniami predkosci. Lepiej
    lapac tych, co na Wislostradzie jada 60 km/h zamiast 50, czy lepiej urealnic
    limity predkosci?
    Problemem na drodze nie sa ci, ktorzy maja 0,23 promila, tylko ci z powyzej
    2....Tak samo - nie ci, ktorzy przekraczaja nierealne limity o 20 km/h,
    tylko jezdzacy po waskiej drodze w miescie 100+....

    A przy obecnych limitach, to ja dzis mocno sie zastanawialem, czy dobrze
    robie wzywajac Policje do stluczki, nie z mojej winy (na waskiej,
    piaszczystej drodze baba otworzyla drzwi na wysokosci mojego przedniego
    kola, demolujac mi blotnik, przednie drzwi, lusterko i tylny zderzak), bo
    nie bylem do konca pewien, czy te kilka piw wypitych wczoraj do grilla,
    wywietrzalo mi calkiem. Na szczescie - policyjny alkomat wykazal 0,00 (tak
    jak moj przed jazda). I tak btw sprawdzania trzezwosci - bylo to pierwszy
    moj kontakt z alkomatem policyjnym, a jezdze juz prawie 30 lat. Kontrole
    drogowe bez powodu moge policzyc na palcach jednej reki...

    > Można dopuścić 4 promile, będziesz miał 99,5% trzeźwych rocznie.

    Wchodzenie w absurd nie jest zadnym argumentem. Jezdzac w Hiszpanii po
    lampce czy dwoch wina nie czulem sie w zaden sposob morderca.

    > Co to za argument że " na całym świecie można", skoro 136000 kierowców w
    > Polsce daje się złapać z przekroczonym "światowym" limitem? Widać
    > światowych norm też nie są w stanie utrzymać. No i ile faktycznie jeździ?
    > Skoro aż 136k dało się złapać?

    Wlasnie w tym sek, ze statystycznie od strony kierowcy masz niewielka szanse
    byc zlapanym, jesli nie bedziesz uczestnikiem kolizji.

    --
    Axel