  • Data: 2011-08-10 19:03:37
    Temat: Re: Piękne Pomysły Polskiej Policji ;)
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:j1tkgb$4bh$1@mx1.internetia.pl...

    > 6 piw to olbrzymia dawka alkoholu - blisko 0,5litra wódy. Trudno zakładać
    > że po 10 godzinach będzie się absolutnie trzeźwym. Tym bardziej, że piwo
    > zdecydowanie gorzej się trawi niż wódę w takich ilościach.

    6 piw to 3l (taki Heineken, jaki wlasnie spozywam pod cygaro :-), ma 5%
    alkoholu), czyli 150ml czystego alkoholu. 0,5l wodki to ponad 200ml czystego
    alkoholu, czyli o 1/3 wiecej niz w 6 piwach. Biorac pod uwage fakt, ze 5
    setek wodki mozesz wypic w ciagu, powiedzmy pol godziny, a 6 piw to normalny
    czlowiek wypija w ciagu 2-3 godzin, to zdecydowanie po wodce bedzie wyzsze
    stezenie alkoholu we krwi. "Gorzej sie trawi" oznacza w tym przypadku, ze
    wiecej alkoholu bedzie wydalone - przy piwie zdecydowanie mocniej nerki
    pracuje, jak chyba wiesz :-P Z wlasnych doswiadczen - zdecydowanie bardziej
    jestem pijany po pol litra wodki, niz po 6 piwach. I to samo pokazuje
    alkomat.

    Zdrowie wyszkowskich policjantow, ktorzy na teze baby, ze ja na pewno za
    szybko jechalem odparli, ze moglem jechac i 300, ale ona ma obowiazek
    patrzec w lusterko przed otwarciem drzwi (nie jechalem wiecej niz 40km/h)
    :-P

    --
    Axel