  • Data: 2011-08-10 12:34:34
    Temat: Re: Piękne Pomysły Polskiej Policji ;)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10.08.2011 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    > Z policyjnej statystyki?

    Szukałem jej na stronach Policji i nie widzę. Czy możesz podać URL?

    > Zawsze teoretyzujesz tematach, o których nie masz bladego pojęcia?

    A Ty zawsze nie potrafisz przeczytać złożonego zdania napisanego przez
    rozmówcę?

    > W Polsce wykroczeniem jest jazda z zawartością 0,2 - 0,5 promila.

    Przecież tak napisałem!

    > Skąd. Nie ma co im przeszkadzać, ani nękać.

    Z obserwacji otoczenia i znajomych wynika, że ci prawdziwie pijący mają
    wszystko totalnie w dupie, piją i jadą. Znam nawet osoby (i to kilka),
    które mają od dawna zakaz prowadzenia pojazdów i jeżdżą, trzeźwi
    i pijani. Wszystko im jedno.

    Natomiast jest również pewne grupa moich znajomych, którzy po wydmuchaniu
    byli bardzo zdziwieni, że wydmuchali jakieś tam 0,3%% i dłuższą chwilę im
    zajęło dojście do tego, kiedy pili ten alkohol. Dlatego nie wierzę w
    skuteczność niskich lub zerowych limitów, bo pijacy i tak nie zwracają na
    nie uwagi, a problemy mają normalni ludzie.

    Ale widzę, że nie przekonam, jesteś jakimś zapiekłym antyalkoholowym
    faszystą, zacietrzewionym tak, że nawet nie czyta postów, na które
    odpowiada. Przyznaj się - tatuś popijał?
    --
    Samotnik