  • 21. Data: 2012-10-21 20:56:15
    Temat: Re: Piątkowy humor
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Oct 2012 19:14:23 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Mówisz, że w USA wszyscy ludzie mają wbudowany system IFF?

    Mowisz, ze Utoya jest w USA?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 22. Data: 2012-10-21 21:37:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Oct 2012 20:47:14 +0200, Maciek napisał(a):

    > Ciekawe dlaczego. Doswiadczenie uczy, ze prywatni posiadacze broni sa
    > lepiej wyszkoleni niz szeregowi funkcjonariusze sluzb typu policja.
    > Przynajmniej w Polsce.

    Jakby dookola zaczeli strzelac a ty mialbys bron, to do kogo bys zaczal
    najpierw mierzyc - do policjanta czy do innych podejrzanych co bron
    trzymaja ?

    J.

  • 23. Data: 2012-10-21 21:42:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Oct 2012 21:37:56 +0200, J.F. napisał(a):

    > Jakby dookola zaczeli strzelac a ty mialbys bron, to do kogo bys zaczal
    > najpierw mierzyc - do policjanta czy do innych podejrzanych co bron
    > trzymaja ?

    Zle postawiony problem - na Utoi ludzie sie znali. W takiej sytuacji
    nietrudno rozpoznac, kto jest agresorem.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 24. Data: 2012-10-21 21:51:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.10.2012 20:56, Maciek pisze:

    > Mowisz, ze Utoya jest w USA?

    Nieistotny detal. Ostatnia strzelanina była w USA, a mi się nie chce
    pamiętać nazw tych wszystkich rozrób.

  • 25. Data: 2012-10-21 22:22:51
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Oct 2012 21:51:21 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nieistotny detal. Ostatnia strzelanina była w USA, a mi się nie chce
    > pamiętać nazw tych wszystkich rozrób.

    Ostatnia, jaka kojarze, byla na premierze nowego "Batmana". Swir wparowal
    na sale, OIDP zaczal rzucac gazem, a potem wyciagnal arsenal i zaczal walic
    do widzow. Ja tu nie widze problemu z rozpoznaniem friend or foe.

    Oczywiscie cala sala nieuzbrojona, bo siec wprowadzila zakaz...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 26. Data: 2012-10-21 22:44:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Oct 2012 22:22:51 +0200, Maciek napisał(a):
> [...]
    > do widzow. Ja tu nie widze problemu z rozpoznaniem friend or foe.
    >
    > Oczywiscie cala sala nieuzbrojona, bo siec wprowadzila zakaz...

    Jakby siec oprocz zakazu wprowadzila bramki, to by nie wniosl broni :-P

    A reakcje amerykanow ... wiecej sie domaga ograniczenia dostepu do broni
    czy wiecej prawa do wnoszenia broni do kina ?
    Zreszta to ameryka, ofiary na pewno kino zaskarza, zobaczymy jak sie
    skonczy :-)

    No i w Kolorado nie wolno nosic ukrytej broni ... myslisz ze wroci dziki
    zachod ? Dwa colty u pasa i w miasto ...

    A na koncu ... jestes pewien ze w ciemnym kinie majac pistolet w reku i lzy
    w oczach zastrzelilbys szybko wlasciwa osobe ?
    A w dodatku cos sie mowi ze publika uwazala to za pokazowa akcje ... wiec z
    jednej strony bys nie strzelal, z drugiej - lepiej odebrac ci bron przed
    wejsciem, bo moze nie znasz sie na zartach :-)

    J.

  • 27. Data: 2012-10-21 22:46:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Oct 2012 21:42:13 +0200, Maciek napisał(a):
    > Zle postawiony problem - na Utoi ludzie sie znali. W takiej sytuacji
    > nietrudno rozpoznac, kto jest agresorem.

    Ale ktos jednak strzela. Ktos ze znajomych :-)
    Bo chyba az tak dobrze sie nie znali ?

    J.

  • 28. Data: 2012-10-22 11:04:19
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Sunday, October 21, 2012 11:16:13 PM UTC+10, J.F. wrote:
    > Dnia Sun, 21 Oct 2012 03:35:59 -0700 (PDT), Iguan_007 napisaďż˝(a):

    100%? Bo brzmi jak przepisane z jakiejs smiesznej ulotki wyborczej.

    > Lata 66-68 w klasie "robbery" sa dobrym kandydatem.

    Sa dobrym kandydatem jesli akurat w 66 zabronionono posiadania broni. Przypominam co
    napisal Marcin N: "W Nowym Jorku zakazano posiadania broni. Po roku lub dwóch
    przestępczość wzrosła o 100%". Wiec nie mowimy o losowo wybranych latach gdzie akurat
    przestepczosc wzrosla, tylko o wzroscie bedacym (podobno) konsekwencja zakazu
    posiadania broni.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 29. Data: 2012-10-22 17:10:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 19 Oct 2012 23:24:52 +0100 osobnik zwany Trzeci
    napisał:

    > I gdzie są te strzelaniny w USA?

    jak na zamówienie
    wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,12713935,.h
    tml
    i czemu nikt go nie zastrzelił?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl