  • Data: 2011-07-04 11:05:38
    Temat: Re: PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
    Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > -Almera ("bezbarwny, tandetny i nijaki" - no offence, nie moje slowa.
    > Mamy jedna taka w familii (1.8).Micra K11 pomimo zalet (i ewidentnych
    > wad) za mala.
    Almera - skrzynia RE4F03A, producent Nissan, 4 biegi, OK
    Micra - JF009E (NCVT porażka) lub RE4F03A

    > -Golf - j.w....ale ja lobbuje za dobrym ASB

    JF506E, Jatco, 5 biegów, OK (mam taki :)), nie wiem, co zarzucasz tej
    skrzyni. Fakt, japonczyki oszczedzaja na materialach, co amerykanie
    poswieca na 1 skrzynie, to japonczyki zrobia 2 i jeszcze im zostanie,
    przez co skrzynie sa wyrafinowane, ale odrobine delikatne.

    > -A3 - wersji 5D jak na lekarstwo, drogie dziadostwo i w tym budzecie to
    > szrot

    01M, VW, OK

    > -A2 - drogie..blacharka super, 1.4 TDI znane

    CHGW - czyli .... go wie ;) co za wynalazek, ale na pewno nie bedzie dobra

    > -Yaris 2 - nie ma pelnego automatu, duza podaz "padalcow" z US (czytaj
    > "przystanki autobusowe z nowym zyciem")

    Różnie bywa, loteria, albo CVT albo U340E

    > -Corolla - za drogie i podobny problem jak almera - IMO nie ma
    > jaj...uraz mam bo po Y1 nie jechalem zadnym "low costem" ktory by mnie
    > ujal

    A245E, 4-biegowa

    > -Jazz - za drogie

    CVT

    > -Civic - za drogie, jakosc marna od 2000 (ostatnio nawet "lizalem" taka
    > jedna co to turbine miala dolozona, 1.6 170hp ;))) - poszukajcie sobie
    > na allegro, moze jeszcze jest ;) )

    B46A, M4RA, loteria, rzadko spotykane

    > -HR-V - niestety mala podaz, jeden z faworytow...zawias i ASB bez
    > zarzutu...dobrze sie gazuje, ale praktycznie brak 5D w w.w.
    > budzecie...wersja przed FL mocno slabsza z wykonczeniem wnetrza:/

    CVT

    > -Mitsubishi - jedno w familii wystarczy ;) wystraczy...wystarczy ;)
    > lancer/CZ3 - beznadziejnie jesli chodzi o sensowny serwis w DC

    Maja swoje skrzynie, czasem wstawiaja Jatco

    > -C3, C4 "nie lubie citroenow" - i tutaj ja sie nie zgadzam, ale co z
    > tego ;)

    C3 - loteria, jesli skrzynia DPO to bardzo dobrze, jesli ZF sensoDrive -
    to jest zautomatyzowany manual, szrot
    C4 - DPO najczesciej

    > -Clio, Modus, Megane...mialem, znam...JA(!) nie chce
    > (mechanika)...chociaz designersko wszyscy powinni sie uczyc ;)
    > -A klasa "Long" pierwsza gen. - spelnia wszystko (szczegolnie motor
    > 1.7cdi-malina) tylko "za twarda" - tu sie zgodze bo mialem i plomby
    > wypadaly - szkoda, moj faworyt ;)

    Clio - DPO albo zautomatyzowany manual, mozna poznac po wybieraku

    > -Hyundai Getz - dobry rodowod, moj faworyt (choc nie jechalem), ale na
    > rynku brak ofert w tej cenie. Niestety nie znam ASB ale pachnie
    > "japonia" ;)

    A4CF2, generalnie zawsze wstawiali dobre skrzynie, kiedys mitsubishi,
    teraz swoje. Chyba, ze branduja ;)

    > -Kia - odpada ze wzgledow "ideologicznych" - "uj wie" ale sam tez nie
    > szaleje (sorry Koniu ;))

    skrzynie OK, Hyundai albo Jatco

    > -Polo - niestety po raz kolejny - wykastrowane Audi- brak "wypasu" a
    > cena z kosmosu...za te pieniadze mozna miec golfa...mialem polo,
    > wiem...dobre ASB...ale ta cena...

    JF404E - Jatco, 4 biegi, a mowisz, ze chcesz dobra ASB i psioczysz na Jatco
    ciekawostka, po 2006 TF 60SN Aisin-Warnera

    > -SX4 - "bo nie" ;) i wez tu gadaj...

    niewiadomocoto ;)

    > -Idea..."widzialem" ostanio nowa skrzynie fiata (czytaj lewarek zmiany
    > biegow) i nie wiem co o tym sadzic...wyglada nie jak "padalec" od

    dualogic automated manual - nie dosc, ze fiat, to jeszcze szrot-skrzynia :/