  • Data: 2011-07-04 13:35:29
    Temat: Re: PiTek automat...albo inne cudo z ASB...[dlugie]
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak se patrze i patrze jak Robson nawija makaron na uszy:

    TF-80SC

    > Strach to czytać. To, że skrzynia tak samo się nazywa, nie znaczy wcale,
    > że jest taka sama. bebechy tak, natomiast mocowania, czyli obudowa oraz
    > konektory mogą sie różnić. to po pierwsze.
    > po drugie, montowane były/są skrzynie: ZF SensoDrive (C3), EGS
    > (6-biegowa w C4Picasso), MB3 (Peugeot 106), MB1 (R 5, 19 i kilka
    > innych), ML-1 (R traffic), JF613E (scenic), AD8 (safrane), AD4 (laguna,
    > clio, 21, 25), AR4 (espace) itd.

    Rasumujac: prawda posrodku lezy ;) miedzy teoria a praktyka.

    A z praktyki mojej powiem jeszcze, ze mialem okazje jechac ostatnio C4
    Picasso - moze jestem zacofany, ale praca tej skrzyni byla daaaleka od
    idealu...a rzeklbym mocno uwsteczniona np przy zapietym D auto nie
    jechalo dopoki delikatnie nie wcisnie sie gazu ;)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec