    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 14 Jul 2018 09:57:05 -0700 (PDT)
    <pgr8c8$8r6$2@node2.news.atman.pl> <pgrgg2$gu6$1@node2.news.atman.pl>
    <pgvhkr$ggt$1$gof@news.chmurka.net> <ph08k0$im1$1@node1.news.atman.pl>
    <5b450bef$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi33q1$p24$1@node2.news.atman.pl> <pi4g5p$dl4$1$gof@news.chmurka.net>
    <pi5nnf$6p6$1@node2.news.atman.pl> <pi76f4$fqg$2$gof@news.chmurka.net>
    <piaprn$1mr$1@node1.news.atman.pl>
    <5b48fc39$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <gq5xrnhmek8w.u9wffwbxrbg8$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Phreaking, urmety, darmofon, KF, bekacz itd ;)
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 lipca 2018 14:05:03 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A kolo sie zmienia 5 minut ...

    Słyszałes ze sporo nowych aut nie ma już koła zapasowego?
    Mojej multipli to nie dotyczy ale jak facet ostatnio zmieniać przyjecha to koło
    kwadransa męczył się z zapieczoną winda.
    Multipla u mnie od 2013 i do zapasówki nie zagladałem, poprzedni własciciel tez nie
    wiem ile lat
    Wcale bym się nie zdziwi jak ta zapasowka tam od nowści ta sama jest.
    Coś tam zapieczobe, zardzewiałe gość stukal pukal pod samochodem chwile lezał
    A ja w garniturze więc nie bardzo bylo jak mu pomóc;)

    > W miescie owszem - moze byc szybko, ale tez parkingi bywaja czyste ..

    Kapcia złapałem w ccentrum miasta na parkingu.

    > To jednak 264 zl rocznie.

    Wiecej na piwo w weekend wydaję jak miesięczna składka OC

    > Powinno starczyc czasem na lawete, i nawet auto zastepcze ... o ile
    > ktos bardzo potrzebuje, bo moze 3 dni bez samochodu to czysta
    > oszczednosc :-)

    Dla mnie 3 dni bez samochodu to w sumie zaden problem
    Wtedy po tym jak w lesie michę olejową rozwalilem to auta tez nie potrzebowałem ale
    jak konsultant powiedział ze na 3 dni mogą mi dać to wziełem;)

    > jak to nie raz mowilismy - ubezpieczenie sie w ogolnosci nie oplaca,
    > juz oni tak te skladke skalkuluja, ze pokryja koszty i jeszcze zarobia
    > :-)

    Picie piwa się nie opłaca, kupno telewizora się nie opłaca itp. Takie czasy że na
    dużo rzeczy kase wydajemy nieopłacalnie

    > No chyba, ze sie lubi ladne garnitury, i taka zmiana koła wlasnoreczna
    > to duzy koszt dodatkowy :-)

    Wiesz jak to bywa- 3 śruby pójda łatwo a czwarta sie nie da odkrecić i kombinować
    trzeba
    Pod domem to pół biedy bo narzedzi mam jak w słabo wyposazonym warsztacie
    samochodowym ale na parkingu to w aucie tylko fabryczny fiatowski klucz do kol miałem
    i lewarek który do dzisiaj nie wiem czy działa.