  • Data: 2018-07-14 19:56:11
    Temat: Re: Phreaking, urmety, darmofon, KF, bekacz itd ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Jul 2018 09:57:05 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
    > Słyszałes ze sporo nowych aut nie ma już koła zapasowego?

    Przechlapane.
    Niby coraz rzadziej potrzebne, ale ostatnio jednak zlapalem.

    > Mojej multipli to nie dotyczy ale jak facet ostatnio zmieniać
    > przyjecha to koło kwadransa męczył się z zapieczoną winda.

    Jak sie dba i opony zmienia a sruby smaruje, to sie nie trzeba meczyc
    :-)

    > Wiecej na piwo w weekend wydaję jak miesięczna składka OC

    Ja w innym kontekscie - laweta w miescie bedzie podobnie kosztowala.

    > Dla mnie 3 dni bez samochodu to w sumie zaden problem
    > Wtedy po tym jak w lesie michę olejową rozwalilem to auta tez nie potrzebowałem ale
    jak konsultant powiedział ze na 3 dni mogą mi dać to wziełem;)

    Ale jakbys mogl nie brac, to koszt awarii spada :-)

    > Picie piwa się nie opłaca, kupno telewizora się nie opłaca itp.
    >Takie czasy że na dużo rzeczy kase wydajemy nieopłacalnie

    Ale rozroznijmy przyjemnosc picia piwa, od przyjemnosci sponsorowania
    prezesa PZU :-)

    > Wiesz jak to bywa- 3 śruby pójda łatwo a czwarta sie nie da odkrecić i kombinować
    trzeba

    Wiem, dlatego teraz mi sie da :-)

    A w razie czego ... laweta nie majatek. Po co ja kupowac w przedplacie
    i ze zwyzka ? :-)

    J.