  • Data: 2012-01-10 12:33:09
    Temat: Re: Photoshop Lightroom 4 Beta 1 dostępny
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:

    > Ciekawe, czy już będzie "w chmurze"

    I rozumiem, iż jeśli sieć ma akurat chwilową "zwieszkę"
    nieokreślonej długości (nie ma od godziny, ale kiedy się skończy -
    trudno powiedzieć), to można sobie tylko siedzieć i zgrzytać zębami?
    W tej sytuacji robota "na wczoraj" powoli robi się już niepotrzebna...

    Jakie to szczęście, że sam już dawno temu wypisałem się z ułomnych
    kobył software'owych konglomeratów - wolność, spokój, brak stresu... :))

    [mr.]