  • Data: 2009-12-03 09:38:13
    Temat: Re: Photoshop CS4 - jaki sprzęt dla niego?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm... To chyba zalezy od aplikacji bo sa i takie, ktore bez swap-a nie
    > rusza ;) Generalnie to jak masz takie mozliwosco to zrob jakis test typu
    > porownawczego na 64 bit:

    no ja u siebie nie mialem sytuacji zeby byl potrzebny swap.
    Na pewno nie do gier, offica, adoba, www, poczty. Moze przy
    obrobce filmow ?

    Nie mam takich mozliwosci i mi sie nie chce. Od przesiadki
    na win 7 64bit z 8GB ramu i systemie na SSD bez swapa mam
    tak szybki komputer, ze kompletnie mi sie nie chce szukac
    innych sposobow na jego przyspieszenie. Wszystko dziala
    idelanie.

    Roger