  • 1. Data: 2014-04-03 21:36:38
    Temat: PhotoZoom za 99$
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    W SmithMicro PhotoZoom za 99$ (czyli 50% taniej).
    Do 13 kwietnia.
    <http://my.smithmicro.com/marcom/eblasts/photozoom/2
    0140403/index-web.htm
    l?hq_e=el&hq_m=1397374&hq_l=1&hq_v=6c704014a8>
    --
    TA

  • 2. Data: 2014-04-04 00:19:27
    Temat: Re: PhotoZoom za 99$
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    <T...@s...in.the.world> wrote:

> [...]
    > <http://my.smithmicro.com/marcom/eblasts/photozoom/2
    0140403/index-web.htm
    > l?hq_e=el&hq_m=1397374&hq_l=1&hq_v=6c704014a8>

    I strona producenta:
    http://www.benvista.com/products

    Jeśli chodzi o podstawową działalność, tzn. zoom obrazu w górę,
    wyniki jakie kiedyś dawał PhotoZoom nie były warte nawet złamanego
    dolara. Niestety.

    Porażką zakończyło się również moje pytanie tutaj o może jakieś nowe
    metody sprytnego subsamplingu kompresji JPG (np. jakiś dithering dla
    ukrycia artefaktów).
    BTW: Właśnie wczoraj wolałem się upewnić własnym eksperymentem,
    czy JPG przy 100% jakości ma w ogóle jakiś start do zakodowania
    jednopikselowej kratki RGB - nie, nie ma żadnej zdolności do zapisania
    takiej kratki.

    W ogóle przez pewien czas liczyłem na powiększanie z pomocą jakiejś
    inteligentnej fraktalnej analizy obrazu, dekonwolucji bądź rozszerzonej
    analizy obrazu wypluwanego przez matrycę cyfrową bądź artefakty
    kompresji JPG, ale jakiś rok temu ponownie nie dokopałem się do żadnego
    postępu.

    Pisałem wówczas o stronce:
    http://www.general-cathexis.com/interpolation/index.
    html
    ... i przedstawionych wynikach - cztery metody pomiaru, a metody
    resamplingu uszeregowane wg wyrównanej (względem średnich odchyleń) sumy
    wyników:

    WYNIK RMSE1 AAE1 PSNR2 MSSIM2 METODA
    114 9,3 3,9 28,8 0,9 Pseudo LAD6
    112 9,5 4,1 28,6 0,9 Pseudonverse with SuperRez
    Postprocessing4
    109,4 9,8 4,3 28,3 0,9 Modified Roussos-Maragos5
    107,3 10,1 4,4 28 0,9 IFS3
    105,4 10,4 4,6 27,8 0,9 DDL3*
    103,1 10,6 4,8 27,7 0,8 Zhao Xin Li*
    103,1 10,6 4,8 27,7 0,8 Lanczos3
    102,9 10,6 4,8 27,7 0,8 Lanczos4
    102,7 10,5 4,9 27,7 0,8 Lanczos5
    102,4 10,6 4,9 27,7 0,8 Lanczos6
    102,1 10,8 4,8 27,5 0,8 Bicubic
    102,1 10,8 4,8 27,5 0,8 Lanczos2
    99,9 10,7 5,2 27,6 0,8 Lanczos64
    98,8 11,3 5,1 27,1 0,8 Triangulation
    96,9 11,5 5,2 26,9 0,8 Bilinear
    91,4 12,5 5,3 26,2 0,8 Box (Nearest neighbor)

    Nawet nie chce mi się sprawdzać, czy testowano coś wg silnika
    PowerZooma.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 3. Data: 2014-04-05 19:10:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Jeśli chodzi o podstawową działalność, tzn. zoom obrazu w górę,
    > wyniki jakie kiedyś dawał PhotoZoom nie były warte nawet złamanego

    Producent oferuje "free trial" więc można się przekonać czy i jak działa.