  • 11. Data: 2012-01-21 13:11:38
    Temat: Re: Philips Micro Theatre - niedziałający laser (?)
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    L501 aneryS wrote:

    > Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tam zwykłą cedeczkę bezproblemowo odtworzyłem po 12 latach, a tę
    > "lepszą" hmm... rzeczywiście, najwyżej 5 lat minęło... Ale też poszła. Ale
    > inna już nie chciała, mimo braku porysowania i sprawnego napędu. Jednak
    > się utlenia chyba...

    Akurat sprawdziłem płytę demonstracyjną CD, którą dostałem z moim pierwszym
    odtwarzaczem w roku 1982. Działa bez problemu.

    Waldek

  • 12. Data: 2012-01-21 17:56:23
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:9nvrsaFsdsU2@mid.uni-berlin.de...
    > Akurat sprawdziłem płytę demonstracyjną CD, którą dostałem z moim
    > pierwszym
    > odtwarzaczem w roku 1982. Działa bez problemu.

    Może z początku przykładano się do ich robienia, a potem, to różne Chińczyki
    tłukli masówkę, padającą po 5 latach najdalej...?

  • 13. Data: 2012-01-21 19:19:40
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik PiteR napisał:

    > Płyty dvd też trzeba przegrywać co parę lat. Nie zdziwiłeś się jeszcze?
    > To uważaj :)

    Fabrycznie tłoczoną? Bez przesady. Trochę ich posiadam i jakoś żyją a
    bywają dość stare.

  • 14. Data: 2012-01-22 17:06:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jan 2012 14:11:38 +0100, Waldemar Krzok napisał(a):
    > Akurat sprawdziłem płytę demonstracyjną CD, którą dostałem z moim pierwszym
    > odtwarzaczem w roku 1982. Działa bez problemu.

    Z tym ze to plyta tloczona.
    Do nagrywalnych nie ma co porownywac, a i tloczone nie wiadomo czy nadal
    tak samo porzadnie robione, czy ktos zaoszczedzil.
    W koncu wydawcom jak najbardziej zalezy na utrzymaniu sprzedazy :-)

    J.