  • 11. Data: 2010-01-05 06:16:07
    Temat: Re: Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    Olisa dnia poniedziałek 04 styczeń 2010 23:39 w wiadomości
    <hhtqni$ne3$1@inews.gazeta.pl> na grupie pl.misc.samochody wygłosił tezę :

    > http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4&feature=p
    layer_embedded
    > i czesc druga:
    > http://www.youtube.com/watch?v=gEXb0swx4MI&feature=p
    layer_embedded

    Wracam tamtędy czasem z pracy i zawsze się zastanawiałem co by było gdyby
    był tu lód.
    Dobrze że jak był śnieg jechałem inną trasą ;]

    Paweł 'wonski' Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.

  • 12. Data: 2010-01-05 06:49:53
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Ale jakich sytuacji??
    Wszysc na swoje życzenie bo spanikowali
    Wystarczyło się zsuwając przestać kręcic do przodu puścic hamulec i
    pokirować tak aby nie wpaśc w mercedesa
    A ten zjeżdzający z górki to już wybitnie sam sobie winien
    Górka nie była jakaś nie wiadomo jak duża

  • 13. Data: 2010-01-05 08:58:33
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Olisa pisze:
    > Witam,

> [...]

    Poziom narracji odpowiedni do debilizmu obserwatorów.
    Zamiast robić sobie widowisko mogli łaskawie
    zatrzymać choćby to czerwone autko aby ostrzec kierownika.
    Ale po co...

    A może by tak policja znalazła jakiś paragraf na takowych?
    Tak aby zmazać z twarzy tą debilna radość z cudzego problemu.
    Nieudzielenie pomocy to może i nie, bo wypadku nie było,
    ale może jednak coś.

    Seco

  • 14. Data: 2010-01-05 09:15:17
    Od: "GUB" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:hhurfc$jge$1@achot.icm.edu.pl...

> [...]
    > Tak aby zmazać z twarzy tą debilna radość z cudzego problemu.
    > Nieudzielenie pomocy to może i nie, bo wypadku nie było,

    Ten gość z zaparkowanego merca pewnie czeka na kaske z ubezpieczenia,
    słychać nawet że nie specjalnie się wzruszył.

    Jaro

  • 15. Data: 2010-01-05 09:35:49
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Tam jest znak o spadku, nie pamiętam dokładnie ale chyba 12%, na filmie
    tego nie widać, to ejst dość stroma górka, na mokrym nie jedna stłuczka
    tam była. Na dole w dodatku STOP, więc chyba lepiej, że zatrzymała się
    na drugim aucie niż by miała wpaść na ulice z peirwszeństwem, dość obleganą.

  • 16. Data: 2010-01-05 09:36:37
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Nawet chyba ktoś ma do niego pretensje?

  • 17. Data: 2010-01-05 09:56:18
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 5 Sty, 09:35, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
    > Tam jest znak o spadku, nie pamiętam dokładnie ale chyba 12%, na filmie
    > tego nie widać

    Widać, widać - na samym początku:
    http://www.youtube.com/watch?v=6CLg8No_bH4

    :-)

    --
    Gom

  • 18. Data: 2010-01-05 10:05:15
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Ten gość z zaparkowanego merca pewnie czeka na kaske z ubezpieczenia,
    > słychać nawet że nie specjalnie się wzruszył.

    bo to taksiarz... postawił to auto tam celowo,
    brat

  • 19. Data: 2010-01-05 10:13:36
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Olisa" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

> [...]

    Duzo takich glupkow w szczecinie?

    Droga wyglada na nieodsniezona. Ja bym pociagnal zarzadce drogi do
    odpowiedzialnosci, wtedy panowie z kamerami nie mieliby zajecia... Ciec
    powinien w tym miejscu kursowac z szufelka 24h/dobe.

    Picasso

  • 20. Data: 2010-01-05 10:18:50
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl>

    "Olisa" <o...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam,
> [...]

    Bardzo podobna sytuację zaobserwowalem rok temu w UK: stroma górka, slisko,
    99% szans na identyczne stłuczki, ale przechodnie i kierowcy zamiast
    filmowac, zatrzymywali sie aby sobie pomóc, powyciągnąć z rowów, albo
    zwyczajnie ostrzec.

    A na tym osiedlu jak widać - mieszka sama dzicz.

    Świetny film.