  • Data: 2023-04-03 14:49:25
    Temat: Re: Peugeot 207 - Antipollution system fault
    Od: Ewa <E...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2023 o 09:51, Ewa pisze:
    > Tak zrobię. Pojeżdżę parę dni i zobaczę co się będzie działo.

    Przejechałam trochę ponad 20 km. Kontrolka cały czas się świeciła.
    Po zaparkowaniu odpaliłam jeszcze raz, ale nic się nie zmieniło.
    Pojawiły się oba komunikaty INFO ANTIPOLLUTION i INFO FAULTY
    wyświetlane naprzemiennie, w sumie po 3 razy.
    Samochód trochę postał, a gdy chciałam wyruszyć ponownie kontrolka
    świeciła się tylko po przekręceniu kluczyka, natomiast po odpaleniu
    zgasła, czyli tak, jak powinno być. Nie pojawił się także żaden
    z powyższych komunikatów. Wyświetlił się na krótko komunikat ECONOMY
    MODE i migała ikonka akumulatora.
    Przejechałam znowu około 20 km i kontrolka nie zaświeciła się. :-)
    Po zaparkowaniu odpaliłam jeszcze raz, kontrolka od razu zgasła
    i żaden komunikat się nie wyświetlił. Ikonka akumulatora nie zaświeciła
    się.
    Problem wygląda na rozwiązany. :-) Na razie wstrzymam się z zakupem
    interfejsu diagnostycznego. Myślę, że on jest bardziej przydatny
    dla kogoś, kto potrafi wiele rzeczy sam zmienić w samochodzie. Dla mnie
    byłaby to tylko informacja.

    Panowie, jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie rady i pomysły.

    Pozdrawiam
    Ewa