  • Data: 2023-04-03 23:14:20
    Temat: Re: Peugeot 207 - Antipollution system fault
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2023 o 18:19, J.F pisze:

    > Te komputery w samochodach działają czesto tak,
    > ze po wykryciu błędu, on jest sygnalizowany nawet jak juz wiecej nie
    > jest wykrywany i tak np przez 10 włączen silnika.
    >
    > Trzeba skaner, zobaczyc szczegóły, skasować, zobaczyc czy sie
    > powtarzają. Moze wystarczy ELM327.

    Opisałem to wcześniej :) Śmiem nawet twierdzić, że jeśli ECU wykazał
    błąd, to mogło to być spowodowane dłuższym nieużywaniem, starej już
    sondy lambda, lub wspomnianego złego kontaktu na stykach.

    Przepalone i działa ale teraz totolotek jak długo. Ponieważ
    "domniemałem" że to usterka sondy, składam się jednak do zakupu ELMa i
    niech sobie jest. Przynajmniej przyda się dokładnie w miejscu i chwili :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>