    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Peugeot 207 - Antipollution system fault
    Date: Sun, 2 Apr 2023 21:02:22 +0200

    W dniu 02.04.2023 o 20:54, Ewa pisze:

    > Dzięki za odpowiedzi.
    >
    > Przeczytałam sporo w Internecie i potwierdza się to, co już wcześniej
    > wiedziałam, że może to być mnóstwo różnych rzeczy, w tym także i to,
    > że może to być niepotrzebny komunikat, tak jak ten, który pokazywał
    > się na początku używania samochodu, a który też straszył słowem fault.
    >
    > Ale może jeszcze ważniejsze jest to, że z opisu podobnych sytuacji
    > wynika, że podpięcie pod komputer w warsztacie wcale nie musi dać
    > odpowiedzi co do przyczyny. Oznacza to w konsekwencji wymianę różnych
    > rzeczy na próbę i koszty.

    Tak się zdarza, dlatego najlepiej szukać kogoś, kto jest dobry w Pegotach :]

    > Nie wiem czy fakt, że samochodu nie używałam przez jakiś czas może
    > mieć tu wpływ.

    Może (wtyczki).

    > Przypomniałam sobie jeszcze, że zmieniłam godzinę na wyświetlaczu
    > i w trakcie tej zmiany weszłam w jakąś diagnostykę.
    >
    > Chyba po prostu pojeżdżę nim trochę i zwrócę szczególną uwagę na
    > zachowanie.
    > Najgorsze jest to, że muszę niedługo jechać na doroczny przegląd
    > i obawiam się, że tam się przyczepią. :-(

    Mogą się czepiać. Zależy na kogo trafisz. Ja bym najpierw podjechał
    sprawdzić/zdiagnozować (koszt ok 100-200zł) w zależności do kogo
    trafisz/pojedziesz.

    https://kb.pl/transport/ceny-w-warsztacie/cennik-dia
    gnostyki-samochodowej-w-calej-polsce-_mot/

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>