  • Data: 2014-05-08 19:12:18
    Temat: Re: Pętla prądowa
    Od: Marek G <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 8 May 2014 12:41:17 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> pisal(a):

    > Do transmisji kiedyś był stosowany
    >standard 40mA ale widzę, że wyszło z użycia i teraz wszyscy stosują
    >20mA... Cóż, jestem jakieś 20 lat do tyłu :(

    Myślę, że nieco ponad 20 lat;-)
    Moje pierwsze kontakty z S5 Siemensa datują się na 1985.
    20mA current loop dla łącza AS511 (PG-CPU) - dostępne nadal w
    wypasionych Field PG z bieżącej produkcji.
    Zasięg katalogowy 1200m w warunkach przemysłowych.

    Wcześniej, końcówka lat 70tych - terminal LA36 z PDP-11/34 sobie razem
    gaworzyli przez taką samą pętlę.

    --
    Pozdrawiam - Marek