-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Petla na szyjach oszustow powoli sie zaciska :-)
Date: Sat, 8 Sep 2018 11:44:46 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 44
Message-ID: <pn05me$518$1@node2.news.atman.pl>
References: <6...@g...com>
<pmu750$m9$1@node1.news.atman.pl> <pmufoa$9k3$1@node1.news.atman.pl>
<y...@4...net>
<pmvqmm$ifr$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<pn03ir$36u$1@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
NNTP-Posting-Host: d86-42.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1536399886 5160 77.65.86.42 (8 Sep 2018 09:44:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Sep 2018 09:44:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <0...@g...com>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180907-6, 07.09.2018), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639355
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08-09-2018 o 11:24, Bolko pisze:
> W dniu sobota, 8 września 2018 11:08:44 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
>> W dniu 08-09-2018 o 11:03, Bolko pisze:
>>>
>>>> Proste - bo poprzednie testy pozwalały im fałszować wyniki..
>>>
>>> Uściślijmy
>>> Nie testy tylko ludzie którzy robili te testy.
>>> Testy (jako "ścieżki zdrowia") dla silników się nie zmieniły.
>>
>> Następny który przespał pół roku?
>> WLTP - mówi Ci to coś?
>
> i?
> z tego co czytałem to silniki VW żeby przejść testy spalin
> przechodziły w tryb "testowy"
> i tylko w tym trybie spełniają normy.
I dokładnie tak samo było z benzyniakami - w procedurze testowej normy
spełniają, a w bardziej rzeczywistym teście nie, mimo że normy zostały
obniżone w stosunku do wcześniejszych.
Jak myślisz, dlaczego?
> I tamtych testów w "normalnej" jeździe też nie przechodziły.
Bo nie musiały, jako że nikt tego od nich nie wymagał, więc również
oszukiwały tylko pod testy.
>
> A to co piszesz jest kolejny test.
Ale bardziej rzeczywisty, a przede wszystkim INNY, więc stare algorytmy
oszukujące na nim nie zadziałają.
> DO którego programista może napisać program
> taki żeby silnik mógł przejść testy.
Owszem, ale tego nie robią, bo już się boją, nauczeni wpadką VW.
Dlatego silniki są MASOWO wycofywane z oferty, albo doposażane w układy
oczyszczania spalin.
I problem dotyczy właśnie bardziej benzyniaków niż diesli, które jak
widać mają nieco mniejsze problemy ze spełnieniem nowych norm.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.18 11:47 Cavallino
- 08.09.18 12:53 J.F.
- 08.09.18 13:10 J.F.
- 08.09.18 18:18 Cavallino
- 08.09.18 18:20 Cavallino
- 08.09.18 18:59 Zenek Kapelinder
- 08.09.18 21:17 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
- tak nieśmiało zapytam
- bez stabilizatora
- Studio Robur: czy będę tańczyć przebrany za ogórka?
- DOT 4 ESP
- Wieczorny doktorat.
- Kierowca zabil pieszego
- Będą NOWE PŁATNE drogi.
- Wciskania elektryków na siłę ciąg dalszy :(
- Wymarzony świat ev hejterów
Najnowsze wątki
- 2024-10-29 Kopidół
- 2024-10-29 Pierwsze Twizy :D
- 2024-10-29 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2024-10-28 jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- 2024-10-28 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-28 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-28 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-10-28 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2024-10-28 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-10-28 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-10-28 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-28 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-28 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-10-28 Oskarżony v. Podejrzany [terminologia właściwa dla Państwa Prawa]
- 2024-10-28 Światłowód między budynkami