    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 5 Oct 2013 07:54:17 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Perpetuum mobile :)
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 5 października 2013 04:31:53 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

    > Osmieszyl sie tez zapewne Francis Crick, Noblista, odkrywca struktiry
    >
    > DNA. Uwaza, poslugujac sie naukowymi argumentam, ze DNA nie mogla
    >
    > wyewoluowac sama z siebie - Wszechswiat istnieje za krotko.
    >

    > Propozycje ze DNA wyewulowala z "pierwotnego rosolu" nieorganicznych
    >
    > zwiazkow chemicznych uwaza za absurd. Prawdopodobienstwo czegos
    >
    > takiego porownuje do prawdopodobienstwa zdarzenai ze po przejsciu
    >
    > huraganu przes skladnice zlomu, w owej skladnicy powstal nowiutki
    >
    > Boeing 777. Swoje poglady Crick wylozyl w ksiazce Life Itself: Its
    >
    > Origin and Nature.

> [...]

    Użyłeś sztandarowego argumentu stosowanego rzez świadków jehowy. Tego czy jakiś
    przedmiot mógł powstać sam. W zależności od okoliczności może to być samolot, ołówek,
    maszynka do mięsa. Ołówek nie może powstać sam pomimo że jest to niezbyt
    skomplikowany przedmiot. Musi ktoś go zrobić. To jeśli ołówek nie może się sam
    zrobić. To jak zrobiła się o wiele bardziej skomplikowana istota nadrzędna - bóg Bóg?
    Na dodatek osobnik od razu rozwinięty z rozwiniętymi nieograniczonymi możliwościami.
    Dlaczego jak powstał jeden to nie mogło powstać więcej takich osobników? Jak powstało
    więcej to co się z nimi stało skoro są nieśmiertelni? Pytałem już o to. Oczywiście
    zero odpowiedzi za to powstał wpis o samolocie.