  • 11. Data: 2013-12-03 01:08:24
    Temat: Re: Permanentna inwigilacja
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "wt" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:529d1dfc$0$2366$65785112@news.neostrada.pl...

    > Inwigilacja "sluzb" byla, jest i bedzie. Natomiast przepisy ograniczajace
    > powoduja, ze nie dostaniemy adresu osoby, która do nas zadzwonila, nie
    > znajdziemy nazwiska na spisie lokatorów i nie wiemy na który guzik
    > nacisnac...

    To trzeba by polikwidować stare prasówki, gdzie pisało "Dnia wczorajszego,
    na skrzyżowaniu Marszałkowskiej i Jerozolimskich, wpadł pod samochód
    Kazimierz Bąk, zamieszkały ul Emilii Plater 6 m 19..." Wyszukać w
    czytelniach stare gazety i spalić, przecież trzeba ochronić p. Kazimierza
    Bąka :P
    W Usiech też już chyba jest ta paranoja (bo mafiozo znajdzie delikwenta i
    bez tych oficjalnych danych) :P Ale nie wiem, czy dobrze skojarzyłem pewne
    fakty i dane...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 12. Data: 2013-12-03 01:33:26
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-12-03 00:21, Marek Borowski pisze:

    > Nie sadze. Jestem jak najbardziej za systemem pelnej inwigilacji
    > z chipowaniem ludzi. Przynajmiej bylby porzadek. Warunkiem braku
    > naduzyc jest brak monopolu na ta "inwigilacje" czego chyba jej
    > przeciwnicy nie rozumieja.

    Monopol na ogólnie pojętą przemoc ma państwo. Jeśli ktoś miałby chipować
    ludzi, obserwować i ewentualnie odstrzeliwać to chyba ono a nie dowolna
    instytucja. W sumie to ani nie chciałbym być inwigilowany przez jedną
    instytucję ani przez 100. A w ogóle to ja już stary jestem i jeśli twoje
    pomysły miałyby się upowszechnić to:
    http://kwejk.pl/obrazek/1015539/i,don%27t,want,to,li
    ve,on,this,planet,anymore.html

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2013-12-03 11:29:34
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 1 grudnia 2013 15:30:23 UTC+1 użytkownik Cezar napisał:
> [...]
    Skan_twarzy_rozpozna_potrzeby_klienta_w_sklepie.html

    > Wal-Mart w stanach idzie jeszcze dalej. Chce kazdy produkt permamentnie
    >
    > zaopatrzyc w RFID tag. Mowia o kontroli magazyni? 1/2 w...ale
    >
    > Taki RFID ukryty w butach, lub innej czesci ubrania bezposrednio
    >
    > identyfikuje konsumenta...
    >
    > A w ogole to sami siebie identyfikujemy poprzez uzywanie kart/tagi? 1/2 w z
    >
    > programi? 1/2 w lojalnosciowych
    >

    > c.

    Rfidy można wyprać. W mikrofalówce...

  • 14. Data: 2013-12-03 22:08:46
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    J.F. wrote:
> [...]
    > poszukiwanych?
    >
    > Czy najpierw kamera sie znajdzie przed drzwiami ... i "tych klientow

    jak bedziesz chcial klocka postawic to cie nie wpuszcza bo co bedziesz
    marnowal zasoby :)

    jeffrey

  • 15. Data: 2013-12-03 22:09:56
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    Skan_twarzy_rozpozna_potrzeby_klienta_w_sklepie.html

    > Rfidy można wyprać. W mikrofalówce...

    razem z czipem

    jeffrey

  • 16. Data: 2013-12-03 23:13:22
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    U nas RFID w butach już dawno stosują, np. Deichmann.

    --
    GLaF

  • 17. Data: 2013-12-03 23:49:06
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    (nie jesc!)
    Uzytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:529e485f$0$2165$65785112@news.neostrada.pl...
    > jak bedziesz chcial klocka postawic to cie nie wpuszcza bo co bedziesz
    > marnowal zasoby :)

    A tej pani sie udalo :)) (Quoted-Printable)
    http://www.youtube.com/watch?v=vSOlo54vXy0
    I tej tez :)) (Quoted-Printable)
    http://www.youtube.com/watch?v=642KIhTThrQ
    A takze tej... :)) (SQ)
    Jednak wpuscilo :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
    Spamerstwu i "pytaczom" wstep do skrzynki email surowo zabroniony!

  • 18. Data: 2013-12-05 13:17:28
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-12-03 00:21, Marek Borowski pisze:

    > Nie sadze. Jestem jak najbardziej za systemem pelnej inwigilacji
    > z chipowaniem ludzi.

    To co jest teraz Ci nie wystarczy ? Jeszcze Ci mało?

    Przynajmiej bylby porzadek.

    Nie byłoby porządku.

    Warunkiem braku
    > naduzyc jest brak monopolu na ta "inwigilacje" czego chyba jej
    > przeciwnicy nie rozumieja.

    Jak sobie to wyobrażasz w praktyce?

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 19. Data: 2013-12-05 13:19:05
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-12-03 00:55, wt pisze:

    > Inwigilacja "sluzb" byla, jest i bedzie. Natomiast przepisy ograniczajace
    > powoduja, ze nie dostaniemy adresu osoby, kt?ra do nas zadzwonila, nie
    > znajdziemy nazwiska na spisie lokator?w i nie wiemy na kt?ry guzik
    > nacisnac...

    Pisząc to krócej: bydlaki robią co chcą.

  • 20. Data: 2013-12-05 13:20:24
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-12-02 23:15, Mario pisze:

    > A ty dostaniesz traumy gdy dotrze do ciebie, że może miał na myśli
    > polityków i służby specjalne, czyli tych którzy chcą stosować
    > osiągnięcia naukowców do masowej inwigilacji.

    To właśnie miałem na myśli. Nawet myślałem, że to oczywiste. Ty
    zrozumiałeś to, on nie....