  • 11. Data: 2009-03-04 21:32:45
    Temat: Re: Pentax zrobił wszystkich w konia :>
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze "Paweł W.":

    > Siakiś stary Fujikon.

    Nie mogę znaleźć, ale jestem pewien, że coś takiego było. Chyba na
    matrycy 1/1,8".

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 12. Data: 2009-03-04 21:34:42
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Paweł W. pisze:

    > Tak nadal sprzedają pewną markę samochodów. :D

    Tak nadal sprzedają samochody pewnej marki. - tak jest poprawnie.
    (zażenowanie)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 13. Data: 2009-03-04 22:26:36
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    dominik napisal:
    > Jak producent szacuje sprzedaż na zaledwie 200 sztuk na całe USA... to
    > nie wiem czy chcę znać sugerowaną cenę :)

    Eee tam :)

    Pod koniec lat czterdziestych calkowite zapotrzebowanie USA na moc
    obliczeniowa szacowana na kilka, gora kilkanascie komputerow :)

    Oni tradycyjnie maja trend do niedoszacowywania zapotrzebowania (vide Gates).
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2009-03-04 22:29:32
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-04 21:57:47 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Taki przyszedł mi do głowy pomysł: kupuję jakieś 5d, zamawiam u
    > studenciny na asp super hiper body
    I tak dalej w tym tonie.

    Cały problem w tym, że Pentax to nie fikcyjna firma, z fikcyjną
    przeszłością, a robi zamieszanie że by się Honoré Balzac nie powstydził.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-03-04 22:51:01
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze "Paweł W.":

    > Nie mogę znaleźć, ale jestem pewien, że coś takiego było. Chyba na
    > matrycy 1/1,8".

    Fujikon E2:

    http://www.mir.com.my/rb/photography/companies/nikon
    /htmls/models/digitalSLRs/E2E2s/index.htm

  • 16. Data: 2009-03-04 23:24:41
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Anna Niedowiarek pisze:
    > Dawno, dawno temu w naszej galaktyce, istniał aparat fotograficzny
    > nazywany CANON F1. Był on całkowicie mechaniczny, co większości bywalców
    > na tej grupie wydaje się niemożliwe.

    No już nie przesadzaj tak bardzo z tym szacowaniem :) Chociaż w sumie..
    http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=66668
    ...może więc masz rację..

    > Reklamowano go sloganem: Jeżeli pytasz o jego cenę, to ten aparat jest
    > nie dla ciebie.
    > CANON F1 miał ogromną ilość użytkowników. Nie pytali się jednak o jego
    > cenę, tylko używali ;-) Ale podyskutować, to każdy może.

    Gdyby tylko cena nie grała roli... to pewnie wszyscy by mieli po sinarku
    czy hasselku.
    Mimo wszystko jednak cena jest dość.. kluczową sprawą. Chyba nie
    wierzysz w cyfrowy średni format w cenie dzisiejszych cropów? :) A jak
    będą po kilkadziesiąt tysięcy to dla mnie mogą nie istnieć.
    Ot tak. :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 17. Data: 2009-03-04 23:34:30
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    JA pisze:
    > I tak dalej w tym tonie.
    > Cały problem w tym, że Pentax to nie fikcyjna firma, z fikcyjną
    > przeszłością, a robi zamieszanie że by się Honoré Balzac nie powstydził.

    Oby puścili tego swojego średniaka. Tylko nie wiem czy wyżyją z tego :/
    No i tylko Japonia i tylko niewiele sztuk = drogo. Niestety. Taniość
    mamy za sprawą ilości.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 18. Data: 2009-03-04 23:38:36
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    dominik pisze:
    > Gdyby tylko cena nie grała roli... to pewnie wszyscy by mieli po sinarku
    > czy hasselku.

    A tam. Kupiłbym, pobawił i rzucił w kąt bo niewygodny i za duży :DDD

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 19. Data: 2009-03-04 23:40:33
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    dominik pisze:

    > No już nie przesadzaj tak bardzo z tym szacowaniem :) Chociaż w sumie..
    > http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=66668
    > ....może więc masz rację..

    Dopiero zajrzałem - SZOK !!!
    Ale ja widocznie ze starego pokolenia jestem. Trzydziestka dobija.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 20. Data: 2009-03-04 23:41:26
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Paweł W. pisze:
    > Sam nie zrobisz ?!
    > A tak swoją drogą - pomysł niezły - zdejmujesz obudowę z 5D i wzadzasz w
    > inną z soczewką/układem skupiającym tak, żeby zawęzić pole obrazowe
    > średniego formatu do FF. Powinno całkiem nieźle działać.

    Znaczy niby co w tym niezłego ma być?
    Średni nie jest ani popularniejszy, ani tańszej nie ma optyki.
    GO nie uzyskasz lepszej i tak :/ Za to kilka problemów z pewnością.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \