  • 1. Data: 2009-03-24 11:48:54
    Temat: Pentax wypuszcza dwa nowe korpusy
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    K20D Titanium Limited Edition i K-m Limitowany w kolorze oliwkowym.
    K-m będzie świetny w plener, a jak w plener to oczywiście odpowiednim pojazdem:
    http://www.dreamscooter.net/photogallery/Current%20S
    tock/B030208%20AW.jpg

  • 2. Data: 2009-03-24 11:52:49
    Temat: Re: Pentax wypuszcza dwa nowe korpusy
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd gebi napisał(a):

    > http://www.dreamscooter.net/photogallery/Current%20S
    tock/B030208%20AW.jpg

    "Witryna zgłoszona jako dokonująca ataków!

    Witryna www.dreamscooter.net została zgłoszona jako witryna stanowiąca
    zagrożenie i została zablokowana zgodnie z ustawieniami bezpieczeństwa.

    Tego rodzaju witryny mogą próbować instalować oprogramowanie wykradające
    poufne dane, używające komputera do pośredniczenia w atakach lub
    uszkadzające system.

    Niektóre szkodliwe witryny celowo rozpowszechniają niebezpieczne
    oprogramowanie, ale większość z nich to witryny, na które nastąpiło
    włamanie."

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 3. Data: 2009-03-24 11:54:30
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    I wyjaśnienie - http://tinyurl.com/dfrgxf

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Nie programuj w święta - bug się rodzi.

  • 4. Data: 2009-03-24 11:54:43
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "gebi" napisał
    > K20D Titanium Limited Edition i K-m Limitowany w kolorze oliwkowym.
    > K-m będzie świetny w plener, a jak w plener to oczywiście odpowiednim
> [...]

    Ilość skuterów limitowana, tylko dla pierwszych stu klienów, którzy wezmą
    zestaw kit: K20D Titanium Limited Edition + K-m Army Limited Edition

    : )))

    adam

  • 5. Data: 2009-03-24 13:01:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gebi napisał(a):

    > K20D Titanium Limited Edition i K-m Limitowany w kolorze oliwkowym.

    Oj... To w tytule nie powinni być "dwa nowe korpusy" tylko "robi retusz
    dwoch modeli" ;P

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 6. Data: 2009-03-24 13:13:22
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    gebi wrote:
    > K20D Titanium Limited Edition i K-m Limitowany w kolorze oliwkowym.

    Dodaj jeszcze, że to "Titanuim" nie oznacza bynajmniej tytanu, tylko wygląd taki
    jak Canona 300D, a oliwkowy K-m ma pomarańczowy pasek dla każdego fana ortalionów.