  • 1. Data: 2009-03-24 12:16:07
    Temat: Sesja dzieciowa
    Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl>

    Zapraszam , kilka zdjec małego Natana
    tak w ramach przerwy od powaznych rozterek sprzetowych na preclach ;)

    http://mariuszspruch.blogspot.com/2009/03/sesja-dzie
    ciowa.html

    --
    Mariusz Spruch
    www.mariuszspruch.blogspot.com - fotoblog

  • 2. Data: 2009-03-25 10:48:45
    Temat: Re: Sesja dzieciowa
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Niedzwiedz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zapraszam , kilka zdjec małego Natana
    > tak w ramach przerwy od powaznych rozterek sprzetowych na preclach ;)
    >
    > http://mariuszspruch.blogspot.com/2009/03/sesja-dzie
    ciowa.html

    zdjęcia ok,
    Twoje logo na nich zabija,
    no i ta "dżemka" ;-)

    ps jakos nie moge się powstrzymac od pytania, czy masz jednobrzmiace
    oświadczenia obojga rodziców o zgodzie na publikacje wizerunku ;-)))))

  • 3. Data: 2009-03-25 12:12:41
    Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > ps jakos nie moge się powstrzymac od pytania, czy masz jednobrzmiace
    > oświadczenia obojga rodziców o zgodzie na publikacje wizerunku ;-)))))

    no mam obojga rodzicow zezwolenia :)
    logo zmniejsze tez jakos mi wydaje sie duze
    a dżemkę poprawie :D

  • 4. Data: 2009-03-25 22:14:49
    Od: "marek augustyński" <h...@p...onet.pl>

    > Zapraszam , kilka zdjec małego Natana
    > tak w ramach przerwy od powaznych rozterek sprzetowych na preclach ;)
    >
    > http://mariuszspruch.blogspot.com/2009/03/sesja-dzie
    ciowa.html

    Ała! Niekończąca się opowieść polskiej fotografii ludowej. Czy to się kiedyś
    skończy? Błagam!!!

    pozdrawiam
    marek

  • 5. Data: 2009-03-26 06:32:13
    Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl>

    > Ała! Niekończąca się opowieść polskiej fotografii ludowej. Czy to się
    > kiedyś
    > skończy? Błagam!!!

    tak skonczy się, jak skonczy sie popyt na takie zdjecia ;)
    wtdy bede radosnie wrzucał zdjecia z pól i lasów.

  • 6. Data: 2009-03-26 08:31:42
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > tak skonczy się, jak skonczy sie popyt na takie zdjecia ;)

    Moja była chwilowa niemoc. Czasem mam omamy, że to nie giełda tylko grupa
    pasjonatów;)

    pozdrawiam
    marek