eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaPentax - kilka pytan; moze cos innego spelniajacego warunki?Re: Pentax - kilka pytan; moze cos innego spelniajacego warunki?
  • Data: 2013-11-14 11:03:31
    Temat: Re: Pentax - kilka pytan; moze cos innego spelniajacego warunki?
    Od: trolling tone <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-14 10:29, 666 pisze:
    > Jak zarobie to wr?ce do Canona, lub czegos innego co pozwoli mi podlaczyc p?l szafy
    obiektyw?w FD.

    No to Canon odpada, sensownej przejściówki nie znajdziesz. Jeśli
    marzy Ci się rola Człowieka z Adapterami, to jesteś idealnym
    targetem dla Sony Nex.

    weszlem na mine dopiero po zakupie.

    Fanboje Pentaxa są znani z zamiłowania do propagandy. Jeśli padnie
    wyraźne pytanie "Canon czy Nikon", prawie na pewno pojawi się
    któryś z hasłem "kup Pentaxa" ;>