    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pentax K5 Grip
    Date: Wed, 23 Mar 2011 21:17:49 +0100

    On 2011-03-23 15:15, Rabbit McCroolick wrote:
    > Nie

    W takim razie marnujesz najlepszą zaletę puszki tym gripem :(
    Co gorsza w najbardziej drażliwym punkcie, czyli przy zasilaniu.

    > Zależy czego szukałeś. Dla mnie solidny plastik w zupełności wystarcza, tak
    > jak nie potrzebję Sonima by mieć telefon, czy Humvee, by dojeżdżać do pracy.

    Zgadza się, ale są elementy, których nie warto łączyć, mimo tego, że niby
    pasują do siebie. Np. jak kupisz super aparat i postawisz go na
    niestabilnym, acz tanim statywie to wiele ryzykujesz. Z gripem jest
    podobnie, trzeba sobie to dobrze przemyśleć, czy warto i czy zamiennik
    wystarcza.

    > Nie spodziewasz się chyba, że są tu ludzie nieświadomi tego faktu? Niemniej
    > są zamienniki i "zamienniki", można zpłacić mniej więcej te same pieniądze
    > zaróno za kompletną tandetę i za coś, co działa poprawnie i jest dobrze
    > wykonane, choć ustępuje orginałowi, no bo, gdyby nie ustępowało, to... no
    > właśnie.

    Najlepiej podotykać i porównać je w sklepie, a potem zdecydować czy za
    różnicę w cenie godzimy się np. na brak uszczelnienia. Te zamienniki są
    ładnie spasowane, ale to jednak nie to. Jeśli użytek jest okazjonalny to
    pewnie warto przyoszczędzić, a jak grip na stałe to lepiej mieć tę pewność
    i solidność na codzień.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564