  • Data: 2011-03-22 18:39:18
    Temat: Re: Pentax K5 Grip
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-21 21:50, Rabbit McCroolick wrote:

    > Nie wiem, jak z orginałem ale do K-7 mam Phottiksa i jest świetnny. Bardzo
    > dobrze przylega, wykonany jest z niemal identycznego tworzywa, co body.

    Phottix naprawdę robi uszczelniane, magnezowe gripy? Jak nie tak dawno
    szukałem to niestety były tylko plastikowe wydmuszki i niestety musiałem
    kupić systemowy, bo tamtemu nie ufałem :/

    > Naprawdę solidny, jedyny mankament to inaczej działające kółko - jest
    > głębiej osadzone niż to w gripie aparatu. Z drugiej strony działa bez
    > zarzutu, więc nie ma problemu. Cena do jakości - bezkonkurencyjna.

    Niższa cena w większści przypadków jest nie bez powodu. Oglądałem jeszcze
    dwa inne gripy i jak dla mnie wszystkie miały mega wadę w postaci braku
    uchwytu na pasek. W sumie to po namyśle uznałem, że to bardzo rozsądna
    decyzja przy ich delikatności. Gripy systemowe są same z siebie odlewami
    magnezowymi i tam tego problemu po prostu nie ma.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564