  • Data: 2010-06-28 12:25:03
    Temat: Re: Pentax K-x
    Od: chomsky <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Cze, 09:04, "OpeK" <o...@n...com> wrote:
    > Witam,
    > kupilem sobie K-x. Orientuje sie ktos moze czy one z reguly tak rozladowuja
    > akumulatorki czy moze ja cos zle robie? Zwykle zrobie miedzy 5 a 10 zdjec i
    > trzeba znowu ladowac.
    >
    > --
    > OpeK

    Niestety stare i gorsze accu nie chodza z tym aparatem. Czasem wcale.
    Eneloopy ladowane na 4 kanalowce pozwalaja na zrobienia 1000-1200
    zdjec bez blysku, bez problemu. Nowszy soft- 1.01 pozwala lepiej
    pracowac wskaznikowi baterii. Kup Eneloopy lub GP- Recyko, lub
    Panasonic- Infinium, dwa komplety i sprawe zasilania masz z glowy.
    Czesc.Ch.