  • 21. Data: 2009-11-27 19:19:12
    Temat: Re: Pentax K-m (K2000) czy K-x ?
    Od: Krzbal <k...@o...pl>

    Roman Cierlica pisze:
    > Czerwony jest najszybszy.

    ... zajebisty i niesamowicie seksowny też :)))

  • 22. Data: 2009-11-27 19:24:02
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Krzbal pisze:

    > Dziękuję Kolegom!
    > Trochę się dyskusja "zdygresjowała" ale dzięki temu poszerzyłem wiedzę.
    > Kupię K-x.
    > Pozostał jeden problem:
    > czarny?

    Jest jeszcze biały.
    I ciesz się, że nie jesteś w Japonii, bo miałbyś do wyboru spośród 100
    wersji kolorystycznych :)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 23. Data: 2009-11-27 20:42:03
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Krzbal" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dziękuję Kolegom!
    > Trochę się dyskusja "zdygresjowała" ale dzięki temu poszerzyłem wiedzę.
    > Kupię K-x.
    > Pozostał jeden problem:
    > czarny?
    > czy
    > niebieski?
    > czy
    > czerwony?
    > Chyba jednak czerwony !!! :))))))))))))))))))

    Te wersje kolorowe miały być dopiero w styczniu - nie wiem, czy coś się
    zmieniło w tym względzie. W połowie października były tylko czarne.

    --
    Yogi(n)