    From: Krasnal <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pentax K-5 i 18-135/3.5-5.6 - oficjalnie
    Date: Tue, 21 Sep 2010 11:04:48 +0200

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 10:33:22 +0200, de Fresz napisał(a):

    Nie dla każdego AF jest głównym priorytetem. Druga sprawa, że chyba w końcu
    to poprawili. Zdaję sobie sprawę, że AF to ważna rzecz a nawet bardzo
    ważna, ale zależy co się fotografuje. Jak już pisałem wcześniej Pentax ma
    nie tyle niecelny AF co po prostu wolny. Bywa tak u mnie przy słabym
    świetle, że aparat w ogóle nie złapie ostrości, ale wtedy nie potwierdza.
    Jeśli już potwierdzi to ostrość jest przeważnie dobrze trafiona.
    Profesjonaliści pewnie nie kupią Pentaksa, zwłaszcza tacy, którym zależy na
    szybkości, którzy robią dynamiczne sceny, ale dla amatorów to świetny
    sprzęt. Dziwi mnie, że porównując aparaty patrzysz tylko na autofocus :).
    Pozdrawiam.

    --
    Krasnal...