  • Data: 2009-06-01 10:16:31
    Temat: Re: Pentaksowiec kupił Canona i go troche szlag trafia :)
    Od: "steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > qurde ale sie wymadrzasz. nie chce mi sie odpowiadac. gdybys kiedys
    > obracal sie w srodowisku forografikow czy bardziej zaawansowanych
    > fotografow spotkalbys sie z pojeciem obfitego lub oszczednego

    nie no po prostu obracam sie wsrod przedszkolakow majacych malpki...
    wybacz ale zal mi cie...

    > naswietlenia. Pojecia stosowane chyb od zarania fotografi. Nie maja
    > nic wspolnego z przeswietleniem i niedoswietleniem

    hmmmm no to bardzo ciekawe co piszesz... ale niestety nie moge sie z tym
    zgodzic...
    ale chetnie uslysze co to jest zbyt "obfite naswietlenie" czy "oszczedne
    naswietlenie"

    > poza tym piszesz takie pierdoly, ze nie doczytalem do konca- szkoda
    > czasu.

    no... prosze... jak na razie widze ze kolega pisze sporo bzdur...
    zupelnie jak w z "cialem" i korpusami czy body...

    Daj sobie spokoj z sileniem sie na guru fotografii bo czasem az zal
    czytac...

    Pozdrawiam czekajac na wyjasnienia.
    --
    Steel