    From: j...@g...com
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pentaksowiec kupił Canona i go troche szlag trafia :)
    Date: Thu, 28 May 2009 05:16:27 -0700 (PDT)

    On 28 Maj, 12:59, j...@a...at wrote:

    > ergonomia nie jest zla to tylko kwestia przyzwyczajenia sie.
    > pokretlo nie lezy calkiem pod palcem , ale kiedys to zrobil canon
    > swiadomie ( Coloni)  aby przypadkowo nie przestawic czegos w trakcie
    > fotografowania. Rozwiazanie z kolkime pod przyciskiem
    > ( Nikon ,.panasonik) wymagaja mniejszego ruchu palca , ale i
    > przestawic przypadkowo jest latwiej.
    >
    > zdjecia przeglada sie b szybko i wygodnie  kolkiem tylnym.
    >
    > zdjecie jest obficie naswietlone , ale nie tragicznie przeswietlone ,
    > moze masz za jasno ustawiony monitor i stad takie wrazenie?, ja na
> [...]

    Z ergonomią pewnie masz rację.. zresztą to tylko była luźna uwaga.
    Przyzwyczaję się o ile wytrzymam z nim dłuższy czas :)
    Przesiadłem się dla lepszych zdjęć, a nie dla większej wygody :)

    Co do zdjęcia, to może ten przykład nie jest "topowy", bo z pracy
    piszę i nie mam tu wszystkich... Poza tym, wrzuciłem je tylko
    poglądowo, nie jest jakoś specjalnie obrabiane i na pewno nie oddaje
    rzeczywiście tego jak wyszło... Ale generalnie pokazuje problem.
    Monitor jest raczej ok, bo na wyświetlaczu w aparacie migały te jasne
    obszary w dość sporej ilości.

    Heh, mam nadzieję, że to tylko nienajlepszy start i potem będzie już
    tylko lepiej :)

    Obiektyw: "elka" 70-200 F4

    dzięki i pozdrawiam
    kg