    From: j...@a...at
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pentaksowiec kupił Canona i go troche szlag trafia :)
    Date: Thu, 28 May 2009 03:59:01 -0700 (PDT)

    > Mały przykład tu:http://fotowyprawy.com/foto/_mg_2073.jpg
    > Na zdjęciu stoi jeden gość ubrany na ciemno i trzech na biało.
    > ponieważ na niego jest ostrość, to pozostali trzej mają wypalone
    > koszulki. Pomiar matrycowy, brak korekcji ekspozycji, zrobione w RAW.
    > Z tego co próbowałem i widziałem zdjęcia z Sony (nawet typu SLR-like)
    > zdjęcia tego typu są po prostu naświetlone bardzo dobrze.
    >
    > Z góry dzięki za sugestie
    > kg

    ergonomia nie jest zla to tylko kwestia przyzwyczajenia sie.
    pokretlo nie lezy calkiem pod palcem , ale kiedys to zrobil canon
    swiadomie ( Coloni) aby przypadkowo nie przestawic czegos w trakcie
    fotografowania. Rozwiazanie z kolkime pod przyciskiem
    ( Nikon ,.panasonik) wymagaja mniejszego ruchu palca , ale i
    przestawic przypadkowo jest latwiej.

    zdjecia przeglada sie b szybko i wygodnie kolkiem tylnym.

    zdjecie jest obficie naswietlone , ale nie tragicznie przeswietlone ,
    moze masz za jasno ustawiony monitor i stad takie wrazenie?, ja na
    poczatku tez myslalem ze znacznie przeswietla , dopiero na wydruku
    okazalo sie ze jest w zasadzie o.k. - mielam za jasno ustawiony
    mkonitor.
    U mnie jest jasnawo ale nie moge powiedziec ze znacznie przeswietlone.
    Ustaw w DPP kontrast na -2 pojawia sie szczegoly w swiatlach.
    Zauwazylem ze canon /dpp ma tendencje do troche zbyt twardego oddania
    tonu.

    przeczytaj rzeczywiscie instrukcje ,przynajmniej te wzniejsze rzeczy
    n,t, naswietlenia.

    Jestem pewnien ze bedziesz po paru tygodniach zadowolony.
    Jaki obiektyw jesli mozna zapytac ?

    XXX