  • Data: 2010-04-23 05:54:49
    Temat: Re: Pendrive Transcend 8GB
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Thu 22 of Apr 2010 23:10, Feromon wrote:

    > Użytkownik "wwwojtek1" <w...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]
    -201133/

    > To są WIĘKSZE ilości danych? Post jakby sprzed 2 lat. Teraz się kupuje
    > 32 lub 64GB.
    > Zaczynałem 10 lat temu od 512 MB. Dopiero jak mam traz 32 GB to noszę
    > w kieszeni jedynie
    > JEDEN pendrajw.....

    Jednak większość ludzi ma internet i potrafi z niego korzystać.
    Mi tylko raz był potrzebny pendrive większy niż 1 GB
    (wymiana okablowania podczas remontu u znajomych).

    A możesz powiedzieć, do czego przydają się tak duże
    pojemności? Bo mi trudno wymyślić, za wyjątkiem
    bardzo szczególnych (np mam szybki ale drogi
    CF-disk 4GB do aparatu foto, i na wyjeździe
    zrzucałbym w kawiarence na tańszy i większy pendrive).

    --
    nb