  • Data: 2010-04-23 06:33:59
    Temat: Re: Pendrive Transcend 8GB
    Od: wwwojtek1 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza ceną i prędkościami jedyne znaczenie ma wygląd, ale to zakładam
    > że kupujący sobie odpowiednio dobrał do swoich upodobań lub
    > wymagań.

    Tak, wygląd ma dla mnie znaczenie. I akurat ten pen jest w moim
    guście.
    Co do reszty, to myślę że parametry sa jakimś kopromisem, zważywszy na
    stosunek do ceny.
    W morelach 95zł a mi się go udało nabyć za 80zł ze wszystkimi kosztami
    dodatkowymi.

    Dziś będe go miał juz do dyspozycji, więc napiszę co i jak :)