  • Date: Thu, 22 Apr 2010 22:44:55 +0200
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pendrive Transcend 8GB

    LeP pisze:

    > Użytkownik "wwwojtek1"
    > Nawiązując zaś do innych postów, czyli co do trwałości, najcięższy test
    > przeszedł mój dwugigowy stary platinum. Wyprałem go w programie w 60
    > stopniach i jeszcze dodatkowo wypłukałem w płynie do zmiękczanie i
    > odwirowałem. Po wyschnięciu działał jeszcze rok.

    Ja miałem jakiś noname 64MB dodawany kiedyś do bodaj 10 licencji na
    MKSVira - prany kilkanaście razy w pralce, działał po wyschnięciu
    zawsze, tylko czasem trzeba było go formatować :P
    Kilka razy spadł z pierwszego piętra na chodnik, po chyba 2 latach,
    szkiełko nad diodą gdzieś zginęło, skuwka się połamała straszliwie oraz
    plastik się nieco pozdzierał. Ale cały czas był sprawny.