    From: RadoslawF <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pendrive Transcend 8GB
    Date: Thu, 22 Apr 2010 13:23:50 +0200

    Dnia 2010-04-22 13:07, Użytkownik Robbo napisał:

    > Rozumiem, że dla Ciebie parametr "szybkość odczytu/zapisu" jednoznacznie
    > definiuje "gównianość". Pozostałe kwestie, jak bezpieczeństwo danych,
    > jakość, marka to zupełnie takie sobie nic...

    Bezpieczeństwo zależy od użytkownika.
    Bardzo chętnie poczytam jak ustalić jakość nowego produktu.
    Bardzo chętnie poczytam jakie znaczenie ma marka w sytuacji kiedy
    pamięci robi trzy fabryki a obudowy do nich i dokładanie swojej
    "marki" dwadzieścia.
    Poza ceną i prędkościami jedyne znaczenie ma wygląd, ale to zakładam
    że kupujący sobie odpowiednio dobrał do swoich upodobań lub
    wymagań.