  • Data: 2015-05-16 15:05:30
    Temat: Re: Peltier, chłodzenie
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-16 o 14:17, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > (latarka)

    > 37.4 kropelek benzyny, jak mawiał krasnoludek Gapcio :)

    > No proszę - i to jest przykład, że można ekonomicznie :)))
    > Za niecałą złotówkę energii, jak w reaktorze jądrowym! :))
    > Może sobie kupię taką baterię... tylko jakoś nie bardzo sobie wyobrażam,
    > do czego podepnę przewody, by zasilić radio :)
    > Wiem, są dwie lampy i zaciski... ale to ja sam wolę się na nich zacisnąć...

    Przecież to proste.
    Parę dni temu chyba tu była dyskusja o dynamie rowerowym.
    Stawiasz rower stacjonarny, dynamo, na to blondynkę (raczej na rower,
    nie na dymanko - tfu, znaczy dynamo).
    Oczywiście cała instalacja w innym pomieszczeniu, aby oszczędzić decybele.

    Karmisz to łyżką zupy dziennie, a energii robi na dzień oglądania TV

    --
    Pozdrawiam.

    Adam