  • Data: 2015-05-16 14:17:36
    Temat: Re: Peltier, chłodzenie
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:mj7bvm$dj0$2@usenet.news.interia.pl...
    (latarka)

    > Albo inne porównanie: ile paliwa spalić, by taką energię uzyskać.

    37.4 kropelek benzyny, jak mawiał krasnoludek Gapcio :)

    > A przysłowiowa blondynka zje liść sałaty i dwie bułeczki, a gada toto cały
    > dzień ;)

    No proszę - i to jest przykład, że można ekonomicznie :)))
    Za niecałą złotówkę energii, jak w reaktorze jądrowym! :))
    Może sobie kupię taką baterię... tylko jakoś nie bardzo sobie wyobrażam, do
    czego podepnę przewody, by zasilić radio :)
    Wiem, są dwie lampy i zaciski... ale to ja sam wolę się na nich zacisnąć...

    --
    Spamerzy: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)