  • 191. Data: 2014-02-12 09:16:13
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Niewiele, jest za to grzeczny, kulturalny i oczytany;)
    > 1500 autostradami to żaden wyczyn, choć należy zachować pewne
    > zasady "higieny" i nie szarżować. Tutaj przydaje się
    > doświadczenie.

    Otoz to. Jezeli ruszasz wypoczety i wyspany to problemem nie jest zmeczenie
    tylko wlasnie monotonia. Jechalem w zeszlym roku z okolic Splitu do W-wy
    przez Budapeszt i Bratyslawe, 6 start, 22 na miejscu, w Czechach miejscami
    myslalem, ze nie dam rady wlasnie przez te autostrady (co wcale nie znaczy,
    ze autostrady to zlo) ale jak juz wjechalem do PL to sie problem skonczyl ;-)
    No dobra, jeszcze nowy tunel S8 od Piotrkowa mnie zmeczyl... Na nastepny
    dzien bylem pelny sil i o 9 poszedlem na rower ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 192. Data: 2014-02-12 09:30:15
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-11 22:41, AZ pisze:
    (...)
    > Jakby A.L. mial jakies przeblyski to by sie zastanowil po co w pociagach
    > montuje sie zbijaki czy inne mechanizmy niepozwalajace zasnac maszyniscie
    > a przeciez mogliby zatrudniac tylko zdrowych ktorzy problemow nie maja ;-)

    Mało tego - tego typu systemy nawet się w samochodach stosuje/można
    stosować i zajmuje się tym chyba cały cywilizowany świat.
    Ludziom zwyczajnie zdarza się usnąć za kółkiem i często tego nawet
    nie zauważają (mikrosen).

    Tutaj coś na szybko:
    http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201010
    18/WYPADKI/530126379

  • 193. Data: 2014-02-12 09:38:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    > stosować i zajmuje się tym chyba cały cywilizowany świat.
    > Ludziom zwyczajnie zdarza się usnąć za kółkiem i często tego nawet

    To sa nieodpowiedzialne dupki i potencjalni zabojcy. Powinni miec zakaz
    prowadzenia pojazdow! ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 194. Data: 2014-02-12 10:30:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.02.2014 08:41, J.F. pisze:

    > Mozna tez nie zdazyc.

    Mhm. I dlatego jeździsz w pieluchach, bo przecież do kibla tak samo
    możesz nie zdążyć ;->

    Ale dorośli są w stanie lepiej kontrolować i wyczuwać potrzeby organizmu.

  • 195. Data: 2014-02-12 15:09:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 11 Feb 2014 14:04:57 +0000 (UTC), w <lddam9$2ci$4@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    > wyprzedznie na przejściu dla pieszych jest zabronione.

    To jasne. Ale oni wyprzedzali go jeszcze przed przejściem.
    Reasumując -- dla tych z prawej mandaty za wyprzedzanie na przejściu, dla
    filmującego za jazdę prawym pasem.

  • 196. Data: 2014-02-12 15:48:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.02.2014 15:09, r...@k...pl pisze:

    > To jasne. Ale oni wyprzedzali go jeszcze przed przejściem.

    Art.26. PoRD

    3. Kierującemu pojazdem zabrania się:
    1) wyprzedzania pojazdu na przejściu dla pieszych i bezpośrednio przed
    nim, z wyjątkiem przejścia, na którym ruch jest kierowany;

    Prawo jazdy masz? A przepisu nie znasz?

    > Reasumując -- dla tych z prawej mandaty za wyprzedzanie na przejściu, dla
    > filmującego za jazdę prawym pasem.

    Podstawa prawna? Biorąc pod uwagę, że prawym pasem jechały inne pojazdy
    (które go wyprzedziły/ominęły) - chyba nie wymagasz, żeby jechać prawym
    pasem nawet spychając z niego innych uczestników ruchu? A biorąc pod
    uwagę, że zaraz skręcał w lewo - chyba nie uważasz za prawidłowe
    skręcanie w lewo w z prawego pasa?

  • 197. Data: 2014-02-12 16:48:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-12 08:08, Artur Maśląg wrote:

    > A zauważasz tę subtelną różnicę, że tak naprawdę poza tobą chyba nikt
    > nie chce dyskutować o kwestiach finansowych związanych z Twoją opinią
    > o politykach w kontekście tunelu w DC wzdłuż Wisły?

    To nie dyskutuj;) Ja w zasadzie też nie. O nazwie "przekręt" wspomniałem
    jako o zabawnej anegdocie, głównie w kontekście łuków w tunelach.

    > Jak na razie to widzę ich dokładnie zero z twojej strony w zakresie
    > dyskusji do której się dołączyłeś, więc one się nawet nie zaczęły:>

    Poza tym, że rzekomo jedno z lepszych rozwiązań ma ograniczenie o 20km
    niższe niż obok w gęsto zabudowanym terenie, ze skrzyżowaniami i
    przejściami i jako szczególnie niebezpiecznie miejsce jest dodatkowo
    strzeżone FR. I wybacz, ale to nie ja zacząłem oceniać "tunel" a ty,
    więc zapytałem co w nim takiego rzekomo "jednego z najlepszych rozwiązań"

    Shrek.

  • 198. Data: 2014-02-12 16:56:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-12 16:48, Shrek pisze:

    > To nie dyskutuj;)

    Tak tez poczyniłem, a Ty z uporem maniaka, tunel, przekręt, FR:>

    > Ja w zasadzie też nie. O nazwie "przekręt" wspomniałem
    > jako o zabawnej anegdocie, głównie w kontekście łuków w tunelach.

    Jakie znowu "łuki w tunelach"? Mowa była o tunelach z ekranów
    dźwiękochłonnych - trzeba było czytać, a nie wpadać gdzieś
    z boku i pisać nie tylko nie na temat z topica, ale i na
    zagadnienie omawiane w odgałęzieniu.

    > Poza tym, że rzekomo jedno z lepszych rozwiązań ma ograniczenie o 20km

    Znowu tunel, FR itd. Załóż sobie nowy wątek o tych żalach:>

  • 199. Data: 2014-02-12 17:05:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-12 16:56, Artur Maśląg wrote:

    > Znowu tunel, FR itd. Załóż sobie nowy wątek o tych żalach:>

    Wycinasz waćpan argumenty i masz pretensję, że pisząc o tunelu używam
    słowa tunel. Zabawny jesteś z uciekaniem od rzeczowych argumentów.

    EOT.

    Shrek.

  • 200. Data: 2014-02-12 17:07:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2014-02-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Wycinasz waćpan argumenty i masz pretensję, że pisząc o tunelu używam
    > słowa tunel. Zabawny jesteś z uciekaniem od rzeczowych argumentów.

    No ale ma przeciez racje. Rozmawialismy o ekranach na autostradzie
    nazywajac te konstrukcje "tunelami" a Ty wyjechales z Wislostrada ktora
    ma z autostrada tylko wspolne "strada" ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200