  • 161. Data: 2014-02-11 22:18:28
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-11 22:09, masti pisze:

    > zalecane. A lata się ile komu wygodnie.

    Niezupełnie i niektórzy się o tym przekonali:>

    > Zdarzało się, że przy "pustej"
    > drodze i 160kmh w połowie TIRa miałem porszawkę na ogonie. Czyli leciał
    > dużo ponad 200

    To Ty nie umiesz jeździć po niemieckich autostradach i w lusterka nie
    patrzysz - tam jak coś z daleka dziwnie 'pojawia się o znika' na
    skrajnym pasie autostrady to trzeba spierniczać na prawo, a nie
    barierki się trzymać...

  • 162. Data: 2014-02-11 22:18:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2014-02-11, Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

    > Nie tyle oleju, ile byli nauczeni smutnym doświadczeniem, że większość
    > kierowców to bezmyślnie zapierdalające, tępe, egoistyczne dupki jak
    > Kupalina (w dodatku niepotrafiące kontrolować swojego cyklu snu i
    > czuwania, jak np. AZ)

    Ciekawe jak kretynie doszedles do wniosku, ze zapierdalam :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 163. Data: 2014-02-11 22:20:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-11 21:45, Artur Maśląg wrote:

    > Nie o to chodziło.

    Więc czego nie rozumiesz?

    > Cierpisz - co mają ograniczenia w tunelu do zagadnienia monotonii
    > i bezpieczeństwa na autostradach?

    Nic. To ty swierdziłeś, że tunel w ciągu Wisłostrady jest jednym z
    lepszych rozwiązań komunikacyjnych. Więc się pytam na czym ta lepszość
    polega, skoro w bezkolizyjnym tunelu, bez pieszych konieczne jest
    ograniczenie o 20 niższe niż na przylegających odcinkach przecinających
    zwartą zabudowę z chodnikami, skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych.
    No i skoro fotoradary stawia się w miejscach niebezpiecznych, to na czym
    to niebezpieczeństwo pod tytułem tunel polega?

    > Tak, tak...

    No właśnie tak. Śmieszne, ale tak.

    Shrek

  • 164. Data: 2014-02-11 22:23:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-11, Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

    > U normalnego, zdrowego człowieka, zwłaszcza wracającego z wesela 350km
    > ze startem o pierwszej w nocy, owszem.
    >
    > Ale ów zdrowy, sprawny umysłowo człowiek

    No tutaj to juz pojechales, kto ci nawciskal glupot, ze jestes sprawny
    umyslowo?

    > Mi się nie usnęło. Dla upośledzonych takich jak AZ to może szok, ale to
    > tacy upośledzeni stanowią problem. Nie zbyt proste drogi.

    No i nigdy tepy cwoku ci sie nie usnie robiac trasy po 50km. A o mnie nie masz
    co sie martwic, nie wjade w ciebie spiac bo zdarza mi sie to daleko za
    granicami kraju a jedyna granica za ktora wyjezdzasz samochodem to granica
    Warszawy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 165. Data: 2014-02-11 22:24:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-11 22:20, Shrek pisze:
    > On 2014-02-11 21:45, Artur Maśląg wrote:
    (...)

    > Nic.

    Skoro nic, to skąd ci się tunel wzdłuż Wisły objawił tej dyskusji?

    > To ty swierdziłeś, że tunel w ciągu Wisłostrady jest jednym z
    > lepszych rozwiązań komunikacyjnych. Więc się pytam na czym ta lepszość

    Nie, nie kombinatorze - tunel wzdłuż Wisły to sobie ot tak wrzuciłeś
    do dyskusji, by mieć o czym dyskutować nie na temat. Podobnie FR.

    Daj kotu spokój, bo zdechnie:>

  • 166. Data: 2014-02-11 22:32:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-11 22:14, AZ pisze:

    > Przeciez widzisz, ze najpowazniejsza trasa jaka w zyciu zrobil to powrot
    > 350km z wesela i na dodatek uwaza to za wielki sukces podkreslajac start
    > o 1 w nocy...

    Widzę :)

    > Wez mu tlumacz jak dla niego trasa to 350 km... 350 km to ja moge zrobic
    > o kazdej porze dnia i nocy i ze spaniem nie mam problemu, problem sie
    > pojawia jak sie ma do przejechania 1500.

    350km :) Bez przesady, o każdej porze dnia i nocy by mi się pewnie nie
    chciało, ale mam kaprys/potrzebę to jadę i sobie wracam - sporo więcej.
    Też się wolę wyspać, ale jak tu się wyspać, jak się wróciło z pracy
    i te parę setek zrobić trzeba? :) 1500 to już większy dystans i może
    być ciekawie/nieciekawie.

    Daj mu chociaż szansę ;)

  • 167. Data: 2014-02-11 22:35:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Feb 2014 22:18:28 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

> [...]
    > patrzysz - tam jak coś z daleka dziwnie 'pojawia się o znika' na
    > skrajnym pasie autostrady to trzeba spierniczać na prawo, a nie barierki

    przecież mówię,żę było pusto na ogonie. A o moją umiejętność jazdy tam
    się nie bój., nakręciłem tam grube dziesiątki tysięcy

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 168. Data: 2014-02-11 22:37:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Feb 2014 22:20:03 +0100 osobnik zwany Shrek napisał:

> [...]
    > No i skoro fotoradary stawia się w miejscach niebezpiecznych, to na czym
    > to niebezpieczeństwo pod tytułem tunel polega?

    ono polega na jaśnie panującym Miejskim Inżynierze Ruchu Galasie.

  • 169. Data: 2014-02-11 22:41:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-11, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    > Też się wolę wyspać, ale jak tu się wyspać, jak się wróciło z pracy
    > i te parę setek zrobić trzeba? :) 1500 to już większy dystans i może

    Chce, nie chce jak trzeba to sie jedzie. Nie jest to jakis wielki dystans
    zeby miec problem z zasypianiem, nawet wracajac tak jak mowisz - jak sie
    ma przerwe od jazdy a nie te 2x350 i wiecej jedzie jednym ciagiem
    autostradami.

    Jakby A.L. mial jakies przeblyski to by sie zastanowil po co w pociagach
    montuje sie zbijaki czy inne mechanizmy niepozwalajace zasnac maszyniscie
    a przeciez mogliby zatrudniac tylko zdrowych ktorzy problemow nie maja ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 170. Data: 2014-02-11 22:42:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.02.2014 22:18, AZ pisze:

    > Ciekawe jak kretynie doszedles do wniosku, ze zapierdalam :-)

    Miło, że wreszcie zauważasz swoje skretynienie, ale czy mógłbyś nie
    prowadzić swojego wewnętrznego monologi pozornie odpisując mi?