-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
Date: Wed, 12 Feb 2014 09:09:50 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 63
Message-ID: <ldfa8h$meh$1@node1.news.atman.pl>
References: <ld3mrm$a2b$1@news.vectranet.pl>
<12uofxlnunlzs$.8hhmaiati22o$.dlg@40tude.net>
<ldb4fd$8dk$1@news.task.gda.pl> <ldbdgr$o8f$8@dont-email.me>
<52f94644$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
<ldbh4p$o8f$14@dont-email.me> <ldch1q$ktq$1@node2.news.atman.pl>
<ldcn9c$kmm$1@dont-email.me> <ldcoti$t5h$1@node2.news.atman.pl>
<ldcpds$kmm$2@dont-email.me> <ldcpqh$ttt$1@node2.news.atman.pl>
<ldcqoa$kmm$3@dont-email.me> <ldcrjp$o4$1@node1.news.atman.pl>
<ldcsaj$kmm$4@dont-email.me> <ldcu1e$2ju$1@node2.news.atman.pl>
<ldcudo$qmi$1@node2.news.atman.pl> <ldcvd3$43p$1@node2.news.atman.pl>
<1bf5l559esalh.48bdsbq56ltx$.dlg@40tude.net>
<52fa8387$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
<1xrni47q0z270$.9arl4exxxv9w.dlg@40tude.net>
<ldf7j9$jbr$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1392192593 22993 159.253.247.138 (12 Feb 2014 08:09:53
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Feb 2014 08:09:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <1...@4...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523602
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-02-12 08:49, J.F. pisze:
> Dnia Wed, 12 Feb 2014 08:24:23 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
(...)
>> Najwyraźniej nie można, skoro nikt się na to nie zdecydował.
>> Tylko nie pisz o eksperymencie w Montanie, ponieważ on tak
>> naprawdę niczego nie dowodzi.
>
> Cos tam dowoddzi.
Niczego nie dowodzi. Jako dość specyficzny materiał poznawczy
wart jest zainteresowania, ale wyciąganie na jego podstawie
wniosków w postaci "brak ograniczeń poprawia bezpieczeństwo"
jest bezpodstawne.
> Ale dlaczego Niemcy skresliles ?
Nie skreśliłem, ale Niemcy ograniczeń nie zdejmują,
a wręcz przeciwnie. Zresztą ten brak ograniczeń to ładnie
wygląda jako hasełko.
>> Można, nawet sam z tego korzystam.
>
> Wstydz sie :-P
Czego mam się wstydzić?
>> Porównaj sobie "rowy" przy autostradach z tymi przy innych drogach.
>
> Rowy, skarpy, wiadukty,
Porównaj sobie te konstrukcje z autostrad z tymi przy innych drogach.
> slupki barierek ...
Sugerujesz zdejmowanie barier, by użyć tego jako argumentu?
>> Chylę czoła przed takimi wnioskami, które można nazwać delikatnie
>> powiedziawszy mocno wyssanymi z palca. Ludzie w różny sposób
>> zasypiają, nie każde zaśnięcie się kończy kontaktem z czymkolwiek
>> innym na drodze. Wcześniej zauważyłeś, że lepiej nie zasypiać
>> - truizm, ale nie wynika z niego nic konkretnego w zakresie tego
>
> Truizm,ale chodzi o to ze o ile autostrada zmniejsza ryzyko czolowki
> po zasnieciu, to juz wpadniecia do rowu nie powinienes wymieniac.
Niby dlaczego nie? Jak pisałem - porównaj sobie warunki wjechania
do rowu (+okolice) na normalnej drodze i na autostradzie.
> Moze i row lagodny, ale jak zamiast rowu odbijesz sie od barierki
> staniesz bokiem czy na boku i wystawisz na strzal innego pojazdu - to
> autostrada niewiele daje.
Spoko, jeden taki przeżył wypadek, ponieważ pasów nie zapiął i go
wyrzuciło - tak by się spalił.
>> Ten rozumiem usnął i nie zauważył, że coś na autostradzie się
>> pojawiło? :>
>
> Powiedzmy ze jakby usnal, to koniec moglby tak samo wygladac.
Czyli typowy nieprzewidywalny wypadek jakich wiele i niczego
dokładnie nie udowadnia:>
Następne wpisy z tego wątku
- 12.02.14 09:16 AZ
- 12.02.14 09:30 Artur Maśląg
- 12.02.14 09:38 AZ
- 12.02.14 10:30 Andrzej Lawa
- 12.02.14 15:09 r...@k...pl
- 12.02.14 15:48 Andrzej Lawa
- 12.02.14 16:48 Shrek
- 12.02.14 16:56 Artur Maśląg
- 12.02.14 17:05 Shrek
- 12.02.14 17:07 AZ
- 12.02.14 17:12 J.F
- 12.02.14 17:17 J.F
- 12.02.14 17:17 Artur Maśląg
- 12.02.14 17:30 Artur Maśląg
- 12.02.14 17:46 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-14 Spalił się autobus :-)
- 2025-03-14 Policjanci z Piątku
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=