-
Data: 2014-02-12 17:30:54
Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-02-12 17:12, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
> W dniu 2014-02-12 08:49, J.F. pisze:
> (...)
>>> Ale dlaczego Niemcy skresliles ?
>> Nie skreśliłem,
>
> Wiec jednak ktos sie na to zdecydowal i najwyrazniej mozna :-P
Ktoś się na to zdecydował w jednym kraju dawno temu i teraz jest
problem.
>> ale Niemcy ograniczeń nie zdejmują,
>> a wręcz przeciwnie. Zresztą ten brak ograniczeń to ładnie
>> wygląda jako hasełko.
>
> A wrecz przeciwnie. Tam gdzie ograniczenie ma sens, tam jest.
Co wręcz przeciwnie? Znaczy stawianie ograniczeń (a nie zaleceń)
+ zalecenia + jednak ciągła kampania o wprowadzenie administracyjnego
ograniczenia to jednak nie jest chęć ograniczenia prędkości z jaką
się ludzie poruszają?
> Przychodzi remont/przebudowa/rozbudowa i ograniczenie sciagaja.
Różnie to bywa, ale trudno by bez specjalnego uzasadnienia stało
ograniczenie, skoro brak jest takowych administracyjnych.
> A statystyki mowia ze Niemcy maja srednia wypadkowosc na autostradach.
> Wieksza niz Szwedzi czy Anglicy, ale mniejsza niz poludniowe kraje,
> gdzie limity rzedu 130 sa.
Pokaż te statystyki - zobaczymy z czego może ona wynikać. Bo tak
na sucho to wiesz, np. ze zwiększonej produkcji lnu w Rumunii.
> Nieprzestrzegania predkosci zalecanej :-)
Skoro mogę trochę szybciej to jakim miałbym się wstydem okryć?
Może nie powinienem też jeździć BMW?
> Hm, wylecisz z drogi , spadniesz z 2-3 m skarpy pechowo na dach ...
> slupki to wytrzymaja ?
Generalnie w wymyślaniu wyimaginowanych wydarzeń masz spore
doświadczenie:>
> Tak czy inaczej - po zasnieciu zapewne zatrzymasz sie na jezdni w sposob
> dosc gwaltowny.
Ja już pisałem - niekoniecznie w ogóle musi dość do poważnego
zdarzenia, czy w ogóle do jakiegokolwiek.
> Inni za toba dadza rade zahamowac/ominac, czy nie ?
Ostatnio im się udało.
>>> Powiedzmy ze jakby usnal, to koniec moglby tak samo wygladac.
>> Czyli typowy nieprzewidywalny wypadek jakich wiele i niczego
>> dokładnie nie udowadnia:>
>
> Demonstruje ze barierka moze i dobra, ale ciezarowki z tylu nie.
Czyli typowy nieprzewidywalny wypadek jakich wiele i niczego
dokładnie nie udowadnia:>
Następne wpisy z tego wątku
- 12.02.14 17:46 Artur Maśląg
- 12.02.14 18:00 Shrek
- 13.02.14 09:43 r...@k...pl
- 13.02.14 13:22 Andrzej Lawa
- 14.02.14 14:39 Prot Ogenes
- 14.02.14 15:40 r...@k...pl
- 14.02.14 15:57 Andrzej Lawa
- 14.02.14 18:00 Prot Ogenes
- 24.02.14 16:56 r...@k...pl
- 24.02.14 16:56 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=