-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
1.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners
.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pekniecie przewodu hamulcowego
Date: Wed, 11 May 2011 11:29:49 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 25
Message-ID: <iqdkud$134n$2@news2.ipartners.pl>
References: <iqden9$7rm$1@news.onet.pl> <iqdfcf$bhe$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1305106189 35991 157.25.157.219 (11 May 2011 09:29:49
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 11 May 2011 09:29:49 GMT
In-Reply-To: <iqdfcf$bhe$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2367283
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-05-11 09:55, news-gazeta pisze:
>> Przy okazji wiec zastanawiam sie jak by sie zachowal uklad hamulcowy w przypadku
pekniecia jednego z przewodow. Troche szukalem informacji w sieci na ten temat, ale
sa bardzo niejednoznaczne.
>> Moze wiec ktos z wlasnego doswiadczenia potrafi powiedziec co sie wtedy dzieje.
Czy samochod wcale nie hamuje, czy tez pedal wchodzi glebiej, ale hamuje na
pozostalych kolach, a moze trzeba "podpompowac" zeby pozostale kola hamowaly?
>
> Robi się dziurka w układzie, więc nei ma ciśnienia.
... w tym obwodzie. A są co najmniej dwa, w momencie hamowania oddzielone od siebie.
> Wciskasz pedał gazu a on wpada do podłogi, jednocześnie wypluwając
a on wpada dużo głębiej niż zwykle, ale hamuje drugi obwód (o ile cały
układ jest mniej-więcej sprawny)
> przez ową dziurke płyn. Następne próby "pedałowania" nic nie przynoszą
następne próby pedałowania mogą faktycznie spowodować że płynu ubędzie zbyt
wiele, a ponieważ zbiornik wyrównawczy i pompa wspólne, to zaraz wszystko
się zapowietrzy i przestanie działać.
Dlatego hamować należy w takiej sytuacji RAZ.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.11 12:11 J.F.
- 11.05.11 12:13 J.F.
- 11.05.11 13:21 DJ
- 11.05.11 14:24 --=olo=--
- 11.05.11 16:19 e^x/dx
- 11.05.11 16:37 Papkin
- 11.05.11 16:43 Kudłaty na klacie
- 11.05.11 16:45 Antek
- 11.05.11 17:00 Kudłaty na klacie
- 11.05.11 18:37 Albercik
- 11.05.11 18:55 neoniusz
- 11.05.11 19:12 Kudłaty na klacie
- 11.05.11 20:53 Michał
- 11.05.11 21:59 Tomasz Pyra
- 11.05.11 22:34 Jacek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość