  • 291. Data: 2012-05-20 02:31:56
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp7s9e$98g$1@inews.gazeta.pl>,
    Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> wrote:

    > Piłem do Cavallino. Normalnie tylko debile celowo blokują ruch - na to
    > niestety ciężko coś poradzić. Alu to nie ma różnicy: debił kierowca,
    > debil na rowerze.

    Zgadza sie. Co do sytuacji przedstawionej przez watkotworce...
    watkotworca z uwagi ze jest cyklofobem - nie jest wiarygodny. Jakos nie
    chce mi sie wierzyc zeby jacys goscie jechali w trojke obok siebie w
    tempie spacerowym specjalnie blokujac droge.
    Charakter wypowiedzi watkotworcy sugeruje ze byc moze jest to sytuacja
    wymyslona przez niego w celku rozkrecania flejma. Znaczy nie dosc ze
    cyklofob, to jeszcze klamca i troll.

    --
    TA

  • 292. Data: 2012-05-20 02:35:42
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp4rl9$jtg$4@inews.gazeta.pl>,

    > Masz wątpliwości co do ich sensu w określonych przypadkach ?
    Hm, wydaje mi sie ze jednokierunkowe sa po prostu bezpieczniejsze.
    Za to przy malym ruchu mniej wygodne.

    --
    TA

  • 293. Data: 2012-05-20 02:37:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp7p86$cvv$75@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Najgłupszy przepis jaki istnieje. Po chuj ścieżka ma być po obu stronach?
    > Żeby była droższa?

    Po to, zeby korzystajacy z takiej 'sciezki' (zdaje sie z nie ma takiego
    okreslenia w PORD) nie musial co skrzyzowanie zsiadac z roweru i
    przeprawadzac go na druga strone.

    -- TA

  • 294. Data: 2012-05-20 02:40:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp53fl$8bh$1@inews.gazeta.pl>, Xiant <x...@g...pl>
    wrote:

    > Jak jestes takim zwolennikiem blokowania drogi przez rowerzystow to Ci
    > powiem, ze rower wazy z 20 KG a kierowca auto ma wokol siebie jakies 2
    > tony zelastwa, w przypadku kolizji ... Kiedy taka mysl przekazalem
    > cwaniaczkowi na siodelku ktoremu zwrocilem uwage, ze jedzie srodkiem
    > pasa - nie wiem czy zrozumial ale jego mina bezcenna :)

    Pewnie zle odczytales...

    --
    TA

  • 295. Data: 2012-05-20 03:46:59
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp9d1v$cvv$120@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin MadMan

    > Ale ja trąbię jak go wyprzedzam. Zanim gdzieś zjedzie to już będę przed
    > nim. Może się tylko powkurwiać.

    Ja mam trabke. AirZound. Uwielbiam podjezdzac potem do takiego kierowcy
    na najblizszym skrzyzowaniu, i trabic mu w twarz jak otwiera okno. Mina
    takiego kierowcy - bezcenna.

    --
    TA

  • 296. Data: 2012-05-20 06:48:41
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 02:21, to wrote:
    > begin Shrek

    > Chyba na szosówkach.

    To już napewno. Miałem na myśli średnią bez postojów na światłach. Ze
    światłami i tak na ogół jest koło 20, a często ze 22.

    Shrek.

  • 297. Data: 2012-05-20 07:14:56
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 20 May 2012 00:14:55 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > Ale ja trąbię jak go wyprzedzam.

    Manewr wyprzedzania w twoim wykonaniu powoduje zagrożenie? Serdecznie
    współczuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 298. Data: 2012-05-20 07:17:29
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 20 May 2012 00:13:24 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > Znając gadki nawiedzonych pedalarzy zapewne da się po niej spokojnie
    > jechać korzystając co jakiś czas przez chwilę z chodnika.

    Była niebezpieczna w użytkowaniu, błędnie oznakowana i nie spełniała
    wymogów prawnych. Takie przesłanki chyba wystarczyły w końcu do
    likwidacji.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 299. Data: 2012-05-20 08:13:21
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-20 02:11, to wrote:
    > begin Marek 'marcus075' Karweta

    > To ciekawe, bo przy tankowaniu regularnie mam średnią 40 km/h jak nie
    > lepiej.

    Jak będzie Cię stać, to Ty być może będziesz kiedyś mieszkać w mieście

    NMSP :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 300. Data: 2012-05-20 08:20:49
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-20 02:31, T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > chce mi sie wierzyc zeby jacys goscie jechali w trojke obok siebie w
    > tempie spacerowym specjalnie blokujac droge.

    Ja jakoś tego typu osób dziwnym trafem nie spotykam, nie mam jakichś
    dziwnym sytuacji z rowerzystami - ot. czasem taki się pojawi, to się go
    wyprzedza i tyle. Napewno nigdy nie widziałem nikogo blokującego ruch
    lub pojawiającego się znikąd - może po prostu w przeciwieństwie do
    innych skupiam się na prowadzeniu a nie pierdołach ;-)

    Podobnie z perspektywy roweru - debile za kierownicą to zdecydowanie
    mniejszość, choć z rzadka się zdarzają. Częściej debili za kierownicą
    widuje gdy sam jadę samochodem.

    > Charakter wypowiedzi watkotworcy sugeruje ze byc moze jest to sytuacja
    > wymyslona przez niego w celku rozkrecania flejma. Znaczy nie dosc ze
    > cyklofob, to jeszcze klamca i troll.

    Tego typu historię z założenia traktuje z przymróżeniem oka. Natomiast
    bardzo ładnie w dyskusji ujawniają egoistyczne pobudki wielu indywiduów.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik