  • 281. Data: 2012-05-20 01:45:54
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Adam Płaszczyca, Sat, 19 May 2012 21:12:36 +0200, pl.misc.samochody:

    > A to już Twoja, rada. Być może tak, w końcu Ty jako rowerzysta wiesz
    > najlepiej :D

    To akurat jest rada Twojego bardzo dobrego znajomego, niejakiego Piotra D.,
    prezesa, z siedzibą itakdalej.

    BTW, już go nawyprzepraszałeś?

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 282. Data: 2012-05-20 01:50:26
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp79i6$46h$1@inews.gazeta.pl>, Shrek <u...@d...invalid>
    wrote:

    > No i? Oczywiście dzwonienie na pieszych na chodniku jest chamstwem.

    Ja, jak mi sie zdarza jechac po chodniku to staram sie nie straszyc
    pieszych itd. Ale wtedy znowu niektorzy maja pretensje ze 'nie mam
    dzwonka'.
    Inni reaguja z podobna do samochodowej nieuzadniona agresja...

    --
    TA

  • 283. Data: 2012-05-20 02:10:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek 'marcus075' Karweta

    > A powinien, ponieważ ty tak mówisz? Krótko i na temat: buahahaha.

    Naćpałeś się?

    > teraz idź pojeździć rowerem po mieście. Oh, wait... Wykorzystałeś
    > tegoroczny limit wynoszący 0.

    Obecnie wolę siłownię i bieganie. Jazda na rowerze w smrodzie i hałasie
    aut zupełnie mnie już nie bawi. W okolicznym lesie pełno z kolei
    pikników, a tam gdzie się fajnie jeździło rowerem porobili zakazy. Ale
    jak to mówią -- jedni lubią, jak im cyganie grają, a inni, jak im buty
    śmierdzą. Ty, Mareczku, zdajesz się należeć do tej drugiej grupy.

  • 284. Data: 2012-05-20 02:11:45
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Ojej. Chyba bardzo cię boli, że ludzie się po mieście poruszają szybciej
    > niż ty. :-)

    To ciekawe, bo przy tankowaniu regularnie mam średnią 40 km/h jak nie
    lepiej.

  • 285. Data: 2012-05-20 02:12:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Widziałem. To, że moje dwa rowery są dość wąskie, to nie znaczy, że
    > każdy rower jest wąski, misiaczku.

    A jaki jest szeroki? Taki czterokołowy znad morza? Po czym masz takie
    jazdy? Kolejny smakosz muchomorów? Czy może nieświeżą makrelę wszamałeś?

  • 286. Data: 2012-05-20 02:13:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MadMan

    > Szczególnie taka która się urywa co 200m, nie ma na nią wjazdu i jest
    > zbudowana niezgodnie z obowiązującym prawem. Niedawno w Rybniku jedną
    > taką zlikwidowali, wzdłuż krajówki (mam wrażenie że przynajmniej
    > częściowo przeze mnie).

    Znając gadki nawiedzonych pedalarzy zapewne da się po niej spokojnie
    jechać korzystając co jakiś czas przez chwilę z chodnika.

  • 287. Data: 2012-05-20 02:14:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MadMan

    > Owszem, ale nie dziw się że przy trąbieniu rowerzysta zjeżdża bliżej osi
    > jezdni - w końcu trzeba sprawdzić gdzie to zagrożenie.

    Ale ja trąbię jak go wyprzedzam. Zanim gdzieś zjedzie to już będę przed
    nim. Może się tylko powkurwiać.

  • 288. Data: 2012-05-20 02:18:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Titus_Atomicus

    > Hm, i tak nie zrozumiesz. Zwlaszcza ze twoja logika wymaga tendencyjnego
    > wycinania cytatow.

    Kolejny inteligentny inaczej. Czego nie rozumiesz w zdaniu, że kierowcy
    nie muszą spodziewać się roweru tam gdzie nie powinien się znajdować
    (czyli np. wtedy, gdy obok biegnie ścieżka rowerowa), więc jeśli pedalarz
    jedzie w takim miejscu ulicą to stwarza zagrożenie? Masz IQ=80, że to
    przekracza Twoje zdolności pojmowania? Nie przejmuj się, to podobno
    jeszcze w normie. Powinieneś złapać jakąś fuchę np. przy odszlamianiu
    rowów melioracyjnych i za 10 lat kupisz sobie wymarzonego, pełnoletniego
    Golfa.

    > No, wiesz - z jaka predkoscia mozna jechac po dwukierunkowej drodze
    > rowerowej o szerokosci poltora-dwoch metrow z kilkoma ostrymi zakretami?
    > Na dodatek, bezposrednio z nia sasiaduje chodnik dla pieszych.

    Masz jechać z taką, która jest bezpieczna w danej sytuacji. Z opisu nie
    wygląda to groźnie. Wygląda tylko na to, że nie mogąc osiągnąć
    maksymalnej prędkości uzurpujesz sobie prawo do łamania prawa jadąc ulicą
    i wkurwiania kierowców swoim żałosnym, chybocącym się na lewo i prawo,
    wehikułem.

  • 289. Data: 2012-05-20 02:20:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fb7b376$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Ciekawe, ale to Twój pierwszy post który widzę, a z cytatów wynika że już
    > wcześniej coś pisałeś (choć niezbyt mądrze, bo z pozycji pedalarza).
    > Coś w adresie zmieniłeś?

    Odpisuje raz jeszcze - od czasu zamkniecia servera Onetu uzywam ATMANa -
    ten jednak czesto nie chce mnie wpuscic, wiec w zastepstwie uzywam
    aioe.org. Ale posty wysylane przez niego sa nielubiane na niektorych
    serverach.
    Google je widza...

    --
    TA

  • 290. Data: 2012-05-20 02:21:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Shrek

    > Ci którzy jeżdzą po jezdniach rzadko schodzą ze _średnią_ poniżej 25. A
    > medianę (po odjęciu świateł i innego stania) mają w okolicach 30.

    Chyba na szosówkach.