  • 141. Data: 2012-05-18 21:49:33
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-18 21:07, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:jp64kr$h$...@i...gazeta.pl...

    > No przecież że nie Tobie.

    Znam na to doskonałe rozwiązanie ;-)

    > Motorowerem?

    Czytać nie potrafisz ? :->

    > Dokładnie ten sam przypadek co rower, nie powinno być różnic na drodze o
    > większych prędkościach.

    Jak napiszę Pies, to Ty odczytasz wydra ? :-)

    > Jasne, na potrzeby chwili wymyślisz każdą bzdurę i punkt docelowy.
    > Szkoda mojego czasu.

    Czekaj czekaj... kto Tu zaczał pisać bzdety ? Czyżby ktoś kto drogi
    przyrównał do korytarzy ? :-)

    > Znajomości topografii dużego miasta.
    > Mniej więcej co tyle są czerwone światła. ;-)

    Łżesz :->

    > Przecież pisałem że zazwyczaj jeżdżę rowerem, albo baną.
    > Samochodem czasem jest 2 razy szybciej, a czasem nie - zależy od pory dnia.

    Czyli średnia samochodu to astronomiczne 16km/h ? Prawdziwy demon
    prędkości! To napewno przez tych niedobrych rowerzystów ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 142. Data: 2012-05-18 21:49:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fb62035$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Co znaczy "jest"?
    > O jakichś bzdurnych cyferkach znakach chcesz gadać?
    > No to nie ze mną, z kapelusznikami których to interesuje nie mam o czym
    > rozmawiać.
    >
    > Ja piszę o tym jak się tam jeździ.

    No wiec, skoro tak latwo godzisz sie z lamaniem przepisow, to nie
    oczekuj przestrzegania przepisow przez rowerzystow.

    --
    TA

  • 143. Data: 2012-05-18 22:01:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp3m8e$cvv$43@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > W dodatku co drugi bez oświetlenia albo z oświetleniem
    > połowicznym, tylko z tyłu.

    A po co ci oswietlenie w miescie, zwlaszcza z przodu?

    --
    TA

  • 144. Data: 2012-05-18 22:03:38
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1035874516$20120518112547@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Dawno temu, jak
    > jeździłem rowerem, dla własnego bezpieczeństwa zacząłem używać świateł
    > nawet w dzień po tym, jak wymuszono na mnie pierwszeństwo i zdarłem
    > sobie skórę po locie nad kierownicą.

    Ojej, masz w rowerze swiatla ktore dorownuja moca swiatlom mijania?
    Bo zwykle rowerowe w dzien i tak sa niewidoczne...

    --
    TA

  • 145. Data: 2012-05-18 22:06:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fb5f2d1$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Master_Disaster" <m...@v...pl> wrote:

    > Ototo. A jak kolarz srolarz (cudne, zapamiętam sobie) jeździ ulicą/szosą to
    > powinien mieć psi obowiązek posiadania OC! I to takiego za conajmniej 1000
    > zł. Bo to ten piździelec stwarza największe zagrożenie dla siebie i innych.

    O, jestes chyba cyklofobem.
    To sie chyba leczy...

    --
    TA

  • 146. Data: 2012-05-18 22:50:10
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m...@g...com>
    napisał w wiadomości news:umqn8m2xt5ai$.dlg@pedaluje.ile.moze...
    (...)

    > Rower to zdrowszy wybór w mieście.

    biorąc pod uwagę ile spalin wdychasz na rowerze a ile w samochodzie -
    dyskusyjne.

  • 147. Data: 2012-05-18 23:06:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > Czas abyś wybudował zatem swoje własne drogi i po nich jeździł :->

    Coś jak Ty ze swoimi szlakami rowerowymi.

  • 148. Data: 2012-05-18 23:10:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > Czytać nie potrafisz ? :->

    Potrafię, ale że większość myli typ motoru z jego klasyfikacją, to zakładam
    że Ty też.

    > Jak napiszę Pies, to Ty odczytasz wydra ? :-)

    Jak z kontekstu będzie wynikało, iż poluje na ryby, to wolę się upewnić o
    czym dziabolisz.

    > Czekaj czekaj... kto Tu zaczał pisać bzdety ?

    Ty.
    Od kiedy tylko zacząłeś swój udział w tym wątku.

    > Łżesz :->

    Chciałbym.

    > Czyli średnia samochodu to astronomiczne 16km/h ?

    W korku pewnie tak.
    Na szczęście korki nie trafiają się codziennie.

  • 149. Data: 2012-05-18 23:18:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp6clt$9ij$1@speranza.aioe.org>,
    "vvvvvv" <w...@p...de> wrote:

> [...]
    > (...)

    > biorąc pod uwagę ile spalin wdychasz na rowerze a ile w samochodzie -

    Tyle samo mniej wiecej (chyba ze jezdzisz w hermetycznym pojezdzie).
    Z tym ze na rowerze masz wyzej glowe (sprawdzic czy nie rower poziomy).

    --
    TA

  • 150. Data: 2012-05-18 23:19:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fb69cae$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Mówiliśmy o zagrożeniu.
    > Wystarczy że zagrożony jest mój spokój na drodze. ;-)

    Przerazaja cie rowniez spadajace meteoryty?

    --
    TA